HorseReality IX

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Iamia När du har möjlighet vill jag krångla lite. :D Ett sto till Chalcostephia, ett till Elliði och ett till Echo, om det går bra. :)

Edit: Såg att du har FT som betalningsmetod på Echo, kan ta den så kan du få nåt vettigt för en gångs skull. :rofl:
Är du beredd? (Du behöver absolut inte betala i FT om du inte hemskt gärna vill...)
 
Har ni sett att vi fått nya utrustningsbilder idag :) Hoppas det betyder att de nya raserna snart är på gång också. Fast jag har ju döfullt så :/
 
  • Gilla
Reactions: Laa
Har ni sett att vi fått nya utrustningsbilder idag :) Hoppas det betyder att de nya raserna snart är på gång också. Fast jag har ju döfullt så :/

Kommer dom nya raserna hamna på foundation eller hur kommer det fungera?
Då måste man ju ha FT till det också..
 
Kommer dom nya raserna hamna på foundation eller hur kommer det fungera?
Då måste man ju ha FT till det också..
Jag antar det iallafall om vi talar om Knabstruper, Brumby hamnar väl i Wildlife park i Australien. Jag vet egentligen inte vilka raser som är näst på tur så vi får väl se.
 
Jag antar det iallafall om vi talar om Knabstruper, Brumby hamnar väl i Wildlife park i Australien. Jag vet egentligen inte vilka raser som är näst på tur så vi får väl se.

Åh vad jag hoppas att dom samtidigt inför byteshandel mellan DP, WT och FT.. Har 171 WT som jag inte kommer använda..
 
Undrar hur svårt det är att avla bort 7A :nailbiting:
Hittade en Yameen+Shayma (chans till synlig rabicano), och skulle behöva den linjen. Men fy vilken skitconfo :meh:
 
Har inget att göra här på jobbet och man kommer tydligen inte in på jobbets dator längre, eller finns det något knep? O_o
 
Nu har jag samlat på mig araber som inte riktigt var vad jag var ute efter.. Blev lite spännande med nytt blod bara men jag har inte plats..
 
@Riru har du en ledig boxplats jag skulle kunna få låna någon eller några dagar? Det finns en häst till salu jag vill köpa, men jag ligger +14, och har haft det körigt sista dagarna, så det är kaos i stallen. Det kommer ta någon dag att rensa...
 
Jag tror jag ska överväga att sluta leta rabicanobärare i sydamerika iaf 🤣
Skärmavbild 2019-03-26 kl. 21.09.03.png

Men leverbärarna blev jag väldigt intresserad av och det verkar gå att få helt ok confo med lite tur, var någon som knep en hingst utan A framför ögonen på mig :rage:
 
@Riru har du en ledig boxplats jag skulle kunna få låna någon eller några dagar? Det finns en häst till salu jag vill köpa, men jag ligger +14, och har haft det körigt sista dagarna, så det är kaos i stallen. Det kommer ta någon dag att rensa...
Jag har plats annars. :)
Edit: Aha. Det behövdes inte. :p
 
  • Gilla
Reactions: Laa
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 787
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
59 978
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
58 800
Senast: liwhoj
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
63 474
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp