HorseReality IX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Joo, det måste det ju bli, slår om inatt till att stå inom 24h, hejja hejja :D

Jaha det visste jag inte :D Härligt! Väntar en hingst och med min riktiga fulavel så hoppas jag att den blir rabicano :o
Edit. Jag hade visst ett till sto betäckt som jag också ska få hingstföl från imorgon :laugh: Den kommer inte vara riktigt lika ful dock. Bara halvsyskon :angel:
 
Åh nej. Inte bra att vara för trött när man ska betäcka ston... Tog fel sto och betäckte Viljar med sin mamma... Skrutt också. Hoppas det inte blir nåt. :arghh:
 
Vaknade i ottann o tänkte passa på att skicka in lite hästar på tävling medan konkurrensen är låg. Maximal otur med prisutdelning i samtliga grenar på samma gång!

27239
 
Jättegärna! Om du verkligen vill bli av med dem... (Och ta lite betalt också, tack, så att det inte känns som att jag snor dem för dig... Det är bra hästar!)

Det går så trögt att bara ha ett sto och en hingst, och fölen jag tidigare fått har åkt till Gisela. Vill nog hellre satsa på cobarna gällande körning, har lite fler av dom :laugh:
Hmm, är 10k normalpris då? :p Alltså jag sålde mina rabicanoaraber för 1 hrc.. Så känns så dumt att ta betalt. Men kanske borde börja ta betalt egentligen.
 
Det går så trögt att bara ha ett sto och en hingst, och fölen jag tidigare fått har åkt till Gisela. Vill nog hellre satsa på cobarna gällande körning, har lite fler av dom :laugh:
Hmm, är 10k normalpris då? :p Alltså jag sålde mina rabicanoaraber för 1 hrc.. Så känns så dumt att ta betalt. Men kanske borde börja ta betalt egentligen.
Det blir bra! Självklart ska du ta betalt! :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 761
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
59 922
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
58 751
Senast: liwhoj
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
63 427
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Strejk
  • Dejtingtråden del 37
  • Få bort dålig lukt i kylskåp?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp