Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack snälla
Imorgon kommer mitt första stoföl![]()
Joo, det måste det ju bli, slår om inatt till att stå inom 24h, hejja hejjaÅh vad roligt! Står fortfarande due in 1 day för mig så jag antar att det inte blir imorgon![]()
Joo, det måste det ju bli, slår om inatt till att stå inom 24h, hejja hejja![]()
Räcker upp handen!Någon som håller på med Clevelands och vill ha dom här två?
oasby-general
ace-empress-x
Stoet är betäckt med Huckleberry
Det är ju samma prisutdelning som igår kväll så det verkar legat nere under nattenVaknade i ottann o tänkte passa på att skicka in lite hästar på tävling medan konkurrensen är låg. Maximal otur med prisutdelning i samtliga grenar på samma gång!
Visa bifogad fil 27239
Vill du ha båda?Räcker upp handen!![]()
Inte otur. De har fastnat igen...Vaknade i ottann o tänkte passa på att skicka in lite hästar på tävling medan konkurrensen är låg. Maximal otur med prisutdelning i samtliga grenar på samma gång!
Visa bifogad fil 27239
Jättegärna! Om du verkligen vill bli av med dem... (Och ta lite betalt också, tack, så att det inte känns som att jag snor dem för dig... Det är bra hästar!)Vill du ha båda?![]()
Håller tummarna för lite vita hårstrån!Mitt första Mangoföl 587604 två A såklart, men G+ på galopp![]()
Jättegärna! Om du verkligen vill bli av med dem... (Och ta lite betalt också, tack, så att det inte känns som att jag snor dem för dig... Det är bra hästar!)
Det blir bra! Självklart ska du ta betalt!Det går så trögt att bara ha ett sto och en hingst, och fölen jag tidigare fått har åkt till Gisela. Vill nog hellre satsa på cobarna gällande körning, har lite fler av dom
Hmm, är 10k normalpris då?Alltså jag sålde mina rabicanoaraber för 1 hrc.. Så känns så dumt att ta betalt. Men kanske borde börja ta betalt egentligen.