HorseReality IX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Haha ja det låter bra isåfall! Kollade lite snabbt vad denna jag köpte av dig hade då hon ligger rätt bra totalt och för end och hon har dryga 64 i snitt:

https://www.horsereality.com/horses/417882/super-chelsea

Ja, det är nog den enda mustangen jag har med så högt snitt för hoppning :D
Han har en total-GP på 710 och sedan:

Acceleration: 79
Agility: 76
Bascule: 51
Sprint: 84
Strength: 62

Det är ju bascule som är väldigt lågt på honom, men vi får väl hoppas att lite teknikträning kan göra susen :angel:
 
Blir sååå glad när fölen från dyyyra hingstar visar sig vara ston! Och blir så deppig när de kastar...

Hade en märr igår som kastade ett 15000-kronorsföl :cautious: är det tacken för att man skämmer bort henne med fina kavaljerer? Ingen uttalad LFG från hingstägaren heller och jag orkar ärligt talat inte försöka kontakta hen så jag betäckte om med en annan 10000-kronorshingst istället :angel:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 921
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
60 450
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
59 302
Senast: liwhoj
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
63 789
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Guldfasanerna
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp