HorseReality IX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså, jag döpte en häst till ”Runaway Apple” i brist på annat, och sålde. Ägaren har fortfarande inte bytt namn O_o Why! Det är ju jättefult :laugh:

Förresten @Laa vem/vilka av foundationhästarna i stammen på din hingst jag har hos mig är bärare av lever?
Jag har inte hunnit gräva, men det borde vara Saqr eller Surayya iom att Marqish och Adira är så vanliga att de i princip kan uteslutas.
Jag vet att han är bärare eftersom han är pappa till den där leverhästen jag hittade i mitt spa :D

Jag har inte hunnit gräva, men det borde vara Saqr eller Surayya iom att Marqish och Adira är så vanliga att de i princip kan uteslutas.
Jag vet att han är bärare eftersom han är pappa till den där leverhästen jag hittade i mitt spa :D

Jo jag hittade din häst i hans avkommelista, men när jag snabbt kikade igenom foundtaionhästarna så hittade jag ingen. Men kollade inte så noga :p

Nu när jag köpte den där hingsten så känner jag att jag inte behöver detta stofölet längre spotlight då jag bara köpte det för att få in W19.
Någon som vill ha?

Hur vanligt är sab hos welsh?

Jag försöker få tag på en hyfsad sådan, men det går dåligt :p Någon här som har en? :angel:

Tror ni att det går att få tillbaka DPn genom betäckningar om jag åldrar arabhingsten här? Kanske inte hela vägen, jag är lite snål...
https://www.horsereality.com/horses/572979/meri-amun
Troligen inte. Nu kan jag inte se hans stats, bara confon (jävla jobbdator, jag vill kunna byta flikar! :rage:) men om han inte har något väldigt speciellt, dvs ffa hög strength eller en ordentligt hög grenpoäng så är det osannolikt. Hingstar med bättre confo och likvärdig totalt-GP finns och kommer snart.

Måste prova War Cry på ett leversto, såg att han hade Nayef i stammen. Skulle han vara leverbärare så är han verkligen en allt-i-allo hingst då han själv är rabicano+W19 och bärare av flax. :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 950
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
66 342
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
64 689
Senast: liwhoj
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 200
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka