Bukefalos 28 år!

HorseReality IX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag är fortfarande intresserad av att köpa FT, men nu när det verkar vara på G med nya raser är det visserligen bra att hålla hårt i ens tickets...
Men iaf, jag kan betala 5000hrc/ticket. Om någon ändå vill bli av med sina av någon anledning. :p
 
Jaha, 123 sidor senare med welsh-hingstar och en ynka hingst med GP680+. Han hade dessutom 'bara' 79 i dressyr-snitt och kommer från foundation - har vi inte kommit längre? :confused: Vad ska jag betäcka min lilla donna med nu då?
 
Jag är fortfarande intresserad av att köpa FT, men nu när det verkar vara på G med nya raser är det visserligen bra att hålla hårt i ens tickets...
Men iaf, jag kan betala 5000hrc/ticket. Om någon ändå vill bli av med sina av någon anledning. :p
Har vi någon aning om när eller kommer det bara dyka upp helt plötsligt som det mesta verkar? :p Pratar vi vecka/veckor eller månader?
Jag har äntligen samlat på mig ett lager FT efter Asdon-jakten. Mitt problem är platsbrist, igen :cautious:
 
Har vi någon aning om när eller kommer det bara dyka upp helt plötsligt som det mesta verkar? :p Pratar vi vecka/veckor eller månader?
Jag har äntligen samlat på mig ett lager FT efter Asdon-jakten. Mitt problem är platsbrist, igen :cautious:

Jag har ingen aning. Känner mig stressad över att inte veta för jag vill både spendera FT men samtidigt vill jag ju se till att ha kvar när Knabstrupper släpps...
 
Troligen inte. Nu kan jag inte se hans stats, bara confon (jävla jobbdator, jag vill kunna byta flikar! :rage:) men om han inte har något väldigt speciellt, dvs ffa hög strength eller en ordentligt hög grenpoäng så är det osannolikt. Hingstar med bättre confo och likvärdig totalt-GP finns och kommer snart.
Jag önskar att han hade confon som sitt bästa helsyskon...

Så här ser statsen ut
 

Bifogade filer

  • Screenshot_20190327-104819__01.jpg
    Screenshot_20190327-104819__01.jpg
    75,2 KB · Visningar: 5
Är det knabstruper och noriker på tur?
Jag längtar efter fullbloden bla.

Det var väl ett helt gäng raser på gång(fullblod var bland dom), iaf vad jag läste nån gång för längesedan i forumet, jag har bara sett bilder på en hittills. Men vet inte alls vad som diskuterats sedan dess, bara sett dom där bilderna :p

Eller det verkar som att dom två raserna skulle kommit med i senaste uppdateringen med roundpen?
"New Breeds & Image Uploader
A lot of you have already seen us spamming the Noriker and Knabstrupper images on social media and keep asking: When are they coming? For now, they have to be delayed until our Image Uploader is fixed. The reason, they’re not here is because the image uploader does something to our images that makes them very ugly and non-transparent. There was a bug report which mentioned it’s also in our Welsh Ponies, though less prominent. But that means they’ll have to be re-uploaded when it’s fixed as well. We hope the developers find the solution soon"


Så antar vi kan räkna med att dom dyker upp snart?
 
Ni som kan araber, är dessa något att ens spara på (jag skulle egentligen ha en leverhingst, inte leverbärare..) eller är det lika bra att skicka till Gisela? Med tanke på A:na.
huemeri-livcar
igaloensis-livcar
Huemeri ska till mig om du ska göra dig av med honom. Jag har letat efter Aku x Aisha länge. Han har ju rätt bra grenstats också.
Igaloensis har mer jämna stats, så är mer av en generell GP-höjare. Bra strength, 54. Jumah brukar ge det.
Personligen hade jag ju behållt Huemeri och antagligen pensionerat Igaloensis.
 
Jag önskar att han hade confon som sitt bästa helsyskon...

Så här ser statsen ut
Han sticker ju inte ut i någon "vanlig" gren, tyvärr. 303 för race och distans. Hans "bra" siffror är 335 för körning och 342 för fälttävlan. I min hjord är iaf fälttävlansstatsen väldigt bra, men jag vet inte hur många som avlar för det.
 
Ang nya raserna lät det som att det var lite pyssel med bilderna kvar, hur de laddades upp i webläsaren eller något annat sånt tekniskt. Det var tydligen problem även med någon ras som redan finns, welsh eller gypsy tror jag, som de manuellt håller på att fixa till. Sedan skulle nya rasen (-erna?) komma.
Jag vill ha Shetlandsponny! :love:
 
Han sticker ju inte ut i någon "vanlig" gren, tyvärr. 303 för race och distans. Hans "bra" siffror är 335 för körning och 342 för fälttävlan. I min hjord är iaf fälttävlansstatsen väldigt bra, men jag vet inte hur många som avlar för det.
Näe. Han är inte dålig men inte tillräckligt bra för att få DP

Jag får kanske börja lyssna på de som pratar på användarmötet som jag är på istället för att komma med lösa tankar om mina hästar.
 
  • Haha
Reactions: Laa
Jag tror jag ska sluta med islänningar och bara ha kvar mina favoriter. Lägger ut mina hästar här om någon vill ha någon.

Vuxna ston:
Screenshot_20190327_111112.jpg
 
Alltså, hur svårt ska det vara? :arghh: Det handlar inte bara om en stjärna, utan EN till över 80 och stoet som är mamma blir proven... Jag vill ju bara få den där sista så fölet kan åka till Gisela sen.

4CAA65F6-EAA1-4480-A6B9-92A851846B35.jpeg
 
Huemeri ska till mig om du ska göra dig av med honom. Jag har letat efter Aku x Aisha länge. Han har ju rätt bra grenstats också.
Igaloensis har mer jämna stats, så är mer av en generell GP-höjare. Bra strength, 54. Jumah brukar ge det.
Personligen hade jag ju behållt Huemeri och antagligen pensionerat Igaloensis.

Tänkte just säga att någon snodde en Aku+Aisha hingst utan A och med 1VG rakt framför näsan på mig när jag rensade foundation, blev så irriterad när det hände. Såg att den var tillsalu för 4k så norpade den.. karoo Inte lika bra GP och grenstats dock. :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 972
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
60 840
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
59 691
Senast: liwhoj
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
63 915
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp