.....Tack!(Beställde: Sto, inte skimmel, men hemskt gärna CR och SW1 och superbra dressyrstats. Får se vad som kommer ut...
)
(håller alla tummarna för det

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
.....Tack!(Beställde: Sto, inte skimmel, men hemskt gärna CR och SW1 och superbra dressyrstats. Får se vad som kommer ut...
)
Har vi någon aning om när eller kommer det bara dyka upp helt plötsligt som det mesta verkar?Jag är fortfarande intresserad av att köpa FT, men nu när det verkar vara på G med nya raser är det visserligen bra att hålla hårt i ens tickets...
Men iaf, jag kan betala 5000hrc/ticket. Om någon ändå vill bli av med sina av någon anledning.![]()
Har vi någon aning om när eller kommer det bara dyka upp helt plötsligt som det mesta verkar?Pratar vi vecka/veckor eller månader?
Jag har äntligen samlat på mig ett lager FT efter Asdon-jakten. Mitt problem är platsbrist, igen![]()
Är det knabstruper och noriker på tur?Jag har ingen aning. Känner mig stressad över att inte veta för jag vill både spendera FT men samtidigt vill jag ju se till att ha kvar när Knabstrupper släpps...
Jag önskar att han hade confon som sitt bästa helsyskon...Troligen inte. Nu kan jag inte se hans stats, bara confon (jävla jobbdator, jag vill kunna byta flikar!) men om han inte har något väldigt speciellt, dvs ffa hög strength eller en ordentligt hög grenpoäng så är det osannolikt. Hingstar med bättre confo och likvärdig totalt-GP finns och kommer snart.
Är det knabstruper och noriker på tur?
Jag längtar efter fullbloden bla.
Huemeri ska till mig om du ska göra dig av med honom. Jag har letat efter Aku x Aisha länge. Han har ju rätt bra grenstats också.Ni som kan araber, är dessa något att ens spara på (jag skulle egentligen ha en leverhingst, inte leverbärare..) eller är det lika bra att skicka till Gisela? Med tanke på A:na.
huemeri-livcar
igaloensis-livcar
JaSåg nu även att shery är flaxbärare, måste prova på leversto med honom också.. Samiha bär väl på lever?
Han sticker ju inte ut i någon "vanlig" gren, tyvärr. 303 för race och distans. Hans "bra" siffror är 335 för körning och 342 för fälttävlan. I min hjord är iaf fälttävlansstatsen väldigt bra, men jag vet inte hur många som avlar för det.Jag önskar att han hade confon som sitt bästa helsyskon...
Så här ser statsen ut
Näe. Han är inte dålig men inte tillräckligt bra för att få DPHan sticker ju inte ut i någon "vanlig" gren, tyvärr. 303 för race och distans. Hans "bra" siffror är 335 för körning och 342 för fälttävlan. I min hjord är iaf fälttävlansstatsen väldigt bra, men jag vet inte hur många som avlar för det.
Huemeri ska till mig om du ska göra dig av med honom. Jag har letat efter Aku x Aisha länge. Han har ju rätt bra grenstats också.
Igaloensis har mer jämna stats, så är mer av en generell GP-höjare. Bra strength, 54. Jumah brukar ge det.
Personligen hade jag ju behållt Huemeri och antagligen pensionerat Igaloensis.