HorseReality IX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Finns det någon gren för Oldiesarna att hävda sig i, om man bor i Europa? Det är tråkigt med lotteriet i fälttävlan, och helst vill jag inte välja den grenen för fölen. Å andra sidan är lotteri att föredra framför inga vinster alls.

Hur bra behöver de vara för att hävda sig i dressyr/hoppning? Jag har två som tävlar i de grenarna just nu och de vinner ALDRIG.
Jag kör på hoppning. Ft är ju verkligen lotteri så det känns trist. Dressyr har de svårt att hävda sig mot trakhenarna. Men hoppning funkar. Har någon som har runt 69-70 i snitt som ändå placerar sig regelbundet.

Jag håller på att bli knäpp på att alla mina ston kastar hela tiden. De senaste tre veckorna kastar nästan hälften av mina ston på första betäckningen, men det går bra andra eller tredje gången. Man blir ju ruinerad. :mad:

Haha, de är ju lättsålda åtminstone då, om du inte vill behålla. Jag beställde en kopia av en av mina fd tävlingshästar (IRL), hon var linfux med ljus man, bläs och fyra vita strumpor :love: Sto helst också såklart. Gissa vad som kom ut? En alldeles för stor och gänglig, livrädd och tråkbrun utan ett endaste tecken hingst :meh:
I spelet slipper man iallafall vänta i nästan ett år :p

Titta på fina Snödroppen:love: jag vet att jag har ett tema men jag blev sugen på det namnet med tanke på det söta vita tecknet :love:
Lite surt att det inte blev mera VG än så med tanke på pappan men GPn höjdes iallafall :up: Men hon har bättre helsyskon så jag borde sälja henne egentligen.. 😭

Jag ångrar lite nu hur jag har gjort med fölens namn, borde ha döpt dem till låtar av musikgrupperna som föräldrarna heter!
Men det har varit lätt att kunna hålla koll på vilka föräldrar vilka föl har så här ... kan inte bestämma mig :nailbiting:

Jag ångrar lite nu hur jag har gjort med fölens namn, borde ha döpt dem till låtar av musikgrupperna som föräldrarna heter!
Men det har varit lätt att kunna hålla koll på vilka föräldrar vilka föl har så här ... kan inte bestämma mig :nailbiting:
Och då måste jag isåfall ändra i mitt Excel dokument ... :cautious:

Ja, jag har snart sålt alla mina halvkassa mustanger! Trodde aldrig jag skulle få sålt dem, men de har trots det dragit in en slant. Har fått ihop en del på ridskolan och funderar på nästa ras.
Är sugen på Haflinger, finns det någon tävlingsgren de står sig ok? Till vilken kontinent ska man resa till för att köpa bra Haflingrar?

Den här killen växer snart upp, det känns så sorgligt. Han är så himla söt men det kommer han ju inte vara som vuxen.. :cry:

Screenshot_20190320_135144.webp

Ja, jag har snart sålt alla mina halvkassa mustanger! Trodde aldrig jag skulle få sålt dem, men de har trots det dragit in en slant. Har fått ihop en del på ridskolan och funderar på nästa ras.
Är sugen på Haflinger, finns det någon tävlingsgren de står sig ok? Till vilken kontinent ska man resa till för att köpa bra Haflingrar?

Hur har du lyckats? Kör du bara buyout? Har ett helt gäng som behöver flytta.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 9 10 11
Svar
201
· Visningar
14 063
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
66 472
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
64 830
Senast: liwhoj
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 362
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka