HorseReality IX

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.
😕

Det hĂ€r var nog den första hĂ€st jag sĂ„lt pĂ„ market, sĂ„ jag har ingen koll pĂ„ vad som Ă€r normala priser. SjĂ€lv köper jag ju för vilket pris som helst om det Ă€r nĂ„got jag villhöver, sĂ„ kan inte heller utgĂ„ frĂ„n mig sjĂ€lv dĂ„ jag vet att jag köper alldeles för dyrt 🙄
Det var ingen bra hÀst men köparen la upp den direkt igen för nÄgra gÄnger pengarna och fick sÄlt direkt. Lite surt men jag fick iaf ledig boxplats fort.

Hur fick jag sÄ mÄnga mustanghingstar? :arghh:

Screenshot_20190320_084714_com.android.chrome.webp

Det var verkligen inte dÄligt :D:D Fin!
Snart kan du göra din egen lilla Tarantino film :p
Ja, men alla blir ju typ skÀckar, jag behöver ett svart stoföl efter honom sÄ jag kan döpa henne till Black Mamba! :rofl:
Och ja, det Àr ditt "fel" att jag för ett par veckor sen fick rota fram min Tarantino-samlingsbox och börja plöja filmer. :D

För övrigt insÄg jag precis att dagens Tarantinoföl Àr det sÀmsta jag fÄtt efter honom sett till total-GP och dressyrsiffror. Det Àr rÀtt okej statistik.

Finns det nĂ„gon gren för Oldiesarna att hĂ€vda sig i, om man bor i Europa? Det Ă€r trĂ„kigt med lotteriet i fĂ€lttĂ€vlan, och helst vill jag inte vĂ€lja den grenen för fölen. Å andra sidan Ă€r lotteri att föredra framför inga vinster alls.

Hur bra behöver de vara för att hÀvda sig i dressyr/hoppning? Jag har tvÄ som tÀvlar i de grenarna just nu och de vinner ALDRIG.

Ja, men alla blir ju typ skÀckar, jag behöver ett svart stoföl efter honom sÄ jag kan döpa henne till Black Mamba! :rofl:
Och ja, det Àr ditt "fel" att jag för ett par veckor sen fick rota fram min Tarantino-samlingsbox och börja plöja filmer. :D

För övrigt insÄg jag precis att dagens Tarantinoföl Àr det sÀmsta jag fÄtt efter honom sett till total-GP och dressyrsiffror. Det Àr rÀtt okej statistik.
Haha, det var första gÄngen nÄgon önskat sig vanlig enfÀrgad framför rolig skÀck :p

Hilfe, din stackare ;) :rofl:

Han verkar hÄlla rÀtt bra lÀgsta nivÄ, uppskattar att han har sÄ jÀmna siffror bÄde för hoppning och dressyr. :)

Haha, det var första gÄngen nÄgon önskat sig vanlig enfÀrgad framför rolig skÀck :p

Hilfe, din stackare ;):rofl:

Han verkar hÄlla rÀtt bra lÀgsta nivÄ, uppskattar att han har sÄ jÀmna siffror bÄde för hoppning och dressyr. :)
Haha ja, det gör jag i verkliga livet ocksÄ. De tvÄ senaste fölen hade jag önskat skulle bli svarta, men bÄda vart skÀckar... Senaste hade jag till och med hoppats pÄ hingst, och nÀr hon föddes jublade alla och grattade mig för "full pott, bÄde sto och skÀck!"... :cautious: SÄ jag verkar vara dömd till att fÄ skÀckston, bÄde i spelet och IRL. :rofl:

Men det Àr roligare med skÀckar i spelet, för de Àr alltid sÄ vÀlryktade.

Men ja, verkligen trevliga siffror. Jag gissar att han har rÀtt jÀmna siffror dÀr bakom ocksÄ, i och med det jÀmnt höga resultatet pÄ fölen.

@Iamia Var det du som hade en Oldiehingst med G+ pÄ canter och gallop?
Har ett sto med A pÄ dom sÄ tÀnkte se om det gick fÄ bort hos avkommorna..

Finns det nĂ„gon gren för Oldiesarna att hĂ€vda sig i, om man bor i Europa? Det Ă€r trĂ„kigt med lotteriet i fĂ€lttĂ€vlan, och helst vill jag inte vĂ€lja den grenen för fölen. Å andra sidan Ă€r lotteri att föredra framför inga vinster alls.

Hur bra behöver de vara för att hÀvda sig i dressyr/hoppning? Jag har tvÄ som tÀvlar i de grenarna just nu och de vinner ALDRIG.

Jag har nÄgra som hÀvdar sig vÀl i hoppning, men har varit rÀtt ointresserad av tÀvling hittills och har dÄlig koll pÄ dressyren. :p

Kolla vad jag precis fick:
https://www.horsereality.com/horses/562797/562797

"Bara" 660 i GP, men isabellskÀcksto med 5VG. Första utstÀllningen resulterade i 86.5 :love::love::love:

Haha ja, det gör jag i verkliga livet ocksÄ. De tvÄ senaste fölen hade jag önskat skulle bli svarta, men bÄda vart skÀckar... Senaste hade jag till och med hoppats pÄ hingst, och nÀr hon föddes jublade alla och grattade mig för "full pott, bÄde sto och skÀck!"... :cautious: SÄ jag verkar vara dömd till att fÄ skÀckston, bÄde i spelet och IRL. :rofl:

Men det Àr roligare med skÀckar i spelet, för de Àr alltid sÄ vÀlryktade.

Men ja, verkligen trevliga siffror. Jag gissar att han har rÀtt jÀmna siffror dÀr bakom ocksÄ, i och med det jÀmnt höga resultatet pÄ fölen.
Haha, de Àr ju lÀttsÄlda Ätminstone dÄ, om du inte vill behÄlla. Jag bestÀllde en kopia av en av mina fd tÀvlingshÀstar (IRL), hon var linfux med ljus man, blÀs och fyra vita strumpor :love: Sto helst ocksÄ sÄklart. Gissa vad som kom ut? En alldeles för stor och gÀnglig, livrÀdd och trÄkbrun utan ett endaste tecken hingst :meh:

Vad har dina för snitt?
Jag tycker mina oldie-stÄr sig rÀtt bra i hoppningen. Försöka hÄlla ett snitt pÄ ca 75 iaf men Àven de med lÀgre har vunnit en del.

@Iamia Kan jag fÄ göra en ombetÀckning pÄ Splash the Phantom? :)

Visa bifogad fil 26928
Oh det hÀr vÀckte en tanke hos mig. NÀr jag började spela chippade, vaccinerade, verkade jag mina hÀstar sÄ fort det var möjligt (de dök upp i listan). Sen har jag insett att det inte gör nÄgon skillnad sÄ nu skiter jag faktiskt i det :o KÀndes som pengar i sjön - precis som att jag köpte in foder och strö och manuellt genom inventory började ströa Ät hÀstarna :grin:

Jag förstÄr att tanken Àr att man ska göra rubbet sÄ smÄningom men visst har det ingen betydelse i nulÀget?

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.

Liknande trÄdar

IT & mobiler horsereality.com Àr ett webbaserat hÀstspel som pÄminner om Howrse, men Àr mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, trÀna... 9 10 11
Svar
201
· Visningar
14 062
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com Àr ett webbaserat hÀstspel som pÄminner om Howrse, men Àr mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, trÀna... 100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
66 472
Senast: igbest
·
  • LĂ„st
IT & mobiler horsereality.com Àr ett webbaserat hÀstspel som pÄminner om Howrse, men Àr mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, trÀna... 101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
64 830
Senast: liwhoj
·
  • LĂ„st
IT & mobiler horsereality.com Àr ett webbaserat hÀstspel som pÄminner om Howrse, men Àr mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, trÀna... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 362
Senast: Laa
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Tillbaka