Asko
Trådstartare
Jag tänkte att below average var det minstaJapp, poor finns. Average är ju medel.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tänkte att below average var det minstaJapp, poor finns. Average är ju medel.
Isåfall så tror jag att det är sämre texter för poor, typ med awful eller ojämna eller nåtJag undrar om det är samma texter för Poor som för BA
Tack, nu är bara frågan vilken kavaljer jag ska spana in för henneGrattis, vilken superpålle!Han verkar vara en klippa den där Viljar! Såg just att han har en avkomma med 642 i GP...
Det är ju det som är nackdelen med såna fina... Det blir jättesvårt.Tack, nu är bara frågan vilken kavaljer jag ska spana in för henne
Och jag tror att jag skulle vilja beställa en ny, om det går bra?![]()
Är du där?@Iamia, jag har ett sto som gärna dejtar Echo![]()
Någon som är intresserad av ett trakhenersto? Hon flyttade ut idag och tänkte annars lägga ut henne på marknaden. GP710 med 86-89-86 för dressyr, 5VG 1A och har fått över 85%
Ventura Highway
Har ett CR/CR treksto också men med GP675 2VG 2A, så mest fin färg
Capella
@Riru @Invicta Ananke är flyttfärdig om någon av er fortfarande är intresserad?
@Iamia Tack snälla för betäckningen med Viljar igår! Toksomnade och glömde tacka![]()
Jag har två med G+, dock ligger GP lite lågt kanske?Vaknade (orimligt tidigt) till ett mustangföl som väl ändå var en positiv överraskning: 3VG9G mot mammans 10G2A och GP mellan föräldrarna. Dessutom ett G+ på gallop. Tyvärr en hel del G- av texten att utläsa.
Känner nån till en Mustanghingst med VG eller G+ på gallop? Helst utan 1129
Tror jag kollat igenom de flesta jag känner till som pysslar med mustanger (@Asko @AraSlei och @Mumfie)
https://www.horsereality.com/horses/575828/runners-trick
Ja, det var det, men det är ingen brådska.@Sasse Var det du som ville betäcka med Mango? Är sjukstuga här hemma, hela familjen är sjuk.. Så sitter vid datorn då och då bara.
Ja, det var det, men det är ingen brådska.![]()
Du får köra på Cactuz, trots hans två An, så borde rimligen de 5VGna och 5Gna väga upp? Till slut har du några egna med bra exteriör att användaJag behöver en egen leverhingst med bra confo.. 30k per betäckning känns lite.
Får se om jag orkar rensa lite hästar idag, måste sålla bland araberna för det känns bara dumt att avla på hästar med en massa A när det är så lätt att få fram bärare.