Jag rättar när jag ser det men det är så lätt att det blir det ljud man uttalar och det stör migAaa! Undrade bara eftersom det sticker lite i biologögonen med s:et. Sorry, men har undrat länge över detta...![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag rättar när jag ser det men det är så lätt att det blir det ljud man uttalar och det stör migAaa! Undrade bara eftersom det sticker lite i biologögonen med s:et. Sorry, men har undrat länge över detta...![]()
Inget HRC där!Någon som kan kika på https://www.horsereality.com/horses/89497/mercurio-t-stud och se vilka betalningsalternativ på betäckning det finns?Jag har en magkänsla av att han fortfarande har ett HRC-pris nämligen
![]()
Nej, bara DP, FT och WT.Någon som kan kika på https://www.horsereality.com/horses/89497/mercurio-t-stud och se vilka betalningsalternativ på betäckning det finns?Jag har en magkänsla av att han fortfarande har ett HRC-pris nämligen
![]()
Jag rättar när jag ser det men det är så lätt att det blir det ljud man uttalar och det stör mig
Inget HRC där!
Nej, bara DP, FT och WT.
Jag har ju aldrig lärt mg hur det ska uttalas och tror jag läste ordet första gången i 10 års åldern. Det uttal det blev då i tanken sitter kvar. Rent språkligt bör det nog uttals med k men...Jag uttalar med -k- också.
![]()
Ha ha! Ja, det är ju egentligen inget viktigt alls. Men nu kan jag iallafall sluta fundera på det...Jag har ju aldrig lärt mg hur det ska uttalas och tror jag läste ordet första gången i 10 års åldern. Det uttal det blev då i tanken sitter kvar. Rent språkligt bör det nog uttals med k men...
Edit syftar du på min fd hingst så är det inget El-Marees Dziva i honomÄr El-Marees och Dziwa leverbärare?![]()
Uppenbarligen är någon av dem det.
Se redigeringen av mitt inlägg jag blandade ihop två hingstarMen lever kräver väl att både mor och far är bärare för att synas? Eller har jag fått det om bakfoten?
Se redigeringen av mitt inlägg jag blandade ihop två hingstar
Men lever kräver väl att både mor och far är bärare för att synas? Eller har jag fått det om bakfoten?
aha blev lite förvirrad där iom min pensionerade El-Marees*Dziwa hingst som visade sig vara rabicanoAha, nej jag sitter och kikar El-Marees avkommelista för att se om det är någon vits att göra foundationraid i Afrika, och såg att han lämnar lever/flaxleveravkommor med Dziwa och Zeina.
aha blev lite förvirrad där iom min pensionerade El-Marees*Dziwa hingst som visade sig vara rabicano
Eller så kan jag låta bli att dra slutsatsen att någon svarar just mig då jag varken är citerad eller taggadOk, jag kanske ska förtydliga vad jag pratar om och inte bara skriva det jag tänker![]()