HorseReality XI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså, Malte! :heart
28251
 
Har ni också någon häst som ni tycker sådär löjligt mycket om? Jag har en som jag blir fånigt glad varje gång jag ser i listan och jag bir på riktigt besviken när hon inte går bra på tävling eller utställning. Idag ska hon få sitt första föl och jag kan inte låta bli att kolla HR heeeela tiden för att se om det är på G.
Tänk om fölet blir en ful sopa :nailbiting:.

MVH medelålders tant med pixelhästberoende

Jaaaaa! I mitt fall är det ett PRE-föl (en hingst dessutom) som jag spontanköpte på foundation pga färgen. Tyvärr är får han usla resultat på utställning och någon tävlingshäst lär han aldrig bli men han ser på mig så bedjande med sina blå ögon, precis som han vill säga "Tycker du inte om mig bara för att jag inte kan bli superstjärna?". Jag la upp honom till försäljning en gång men tog ner honom igen när jag såg ögonen.... :o Så nu får han väl vara min maskot tills vidare (fast jag skulle verkligen behöva stallplatsen).
 
Deloryn idag på chatten. Deras bildupladdning funkar igen :bump:. De räknar med att lägga till Knabstruper och Noriker samtidigt eftersom de måste stänga ner spelet då det görs. Hon räknar med ungefär en månad då de måste kolla så alla bilderna kopplar rätt till generna och skapa foundationhästarna
 
Helt OT men när jag skulle lägga in den studsande gubben i inlägget ovan så finns det en skalad banan med i "senast använda" Gör smilyhämtningen om den dansande bananen till en sådan här 🍌 automatiskt :confused:
 
Helt OT men när jag skulle lägga in den studsande gubben i inlägget ovan så finns det en skalad banan med i "senast använda" Gör smilyhämtningen om den dansande bananen till en sådan här 🍌 automatiskt :confused:
Ja. Och den gröna rullande smileyn blir en ”vanlig” gul vinglig storleende en...
 
Deloryn idag på chatten. Deras bildupladdning funkar igen :bump:. De räknar med att lägga till Knabstruper och Noriker samtidigt eftersom de måste stänga ner spelet då det görs. Hon räknar med ungefär en månad då de måste kolla så alla bilderna kopplar rätt till generna och skapa foundationhästarna

Åh så spännande med 2 nya raser :love: Men hur sjutton ska man få plats med det i stallet? :angel:
 
Ok, jag behöver be någon om en stor tjänst. Någon som kan kolla vad som finns ”under färgen”. Det fungerar uppenbarligen inte med de appar jag kör ifrån *surar* :D

Är någon av dessa pållar leverfux under skimmelfärgen?
28258

Gigantisk lista, jag vet. Det är alla vuxna avkommor Izan x Albadeia (araber).
Men jag vill bara veta om det finns en leveravkomma, jag är inte ens intresserad av vilken det isf är. Och finns det någon borde man hitta den inom de första fem-tio.
 
Ok, jag behöver be någon om en stor tjänst. Någon som kan kolla vad som finns ”under färgen”. Det fungerar uppenbarligen inte med de appar jag kör ifrån *surar* :D

Är någon av dessa pållar leverfux under skimmelfärgen?
Visa bifogad fil 28258
Gigantisk lista, jag vet. Det är alla vuxna avkommor Izan x Albadeia (araber).
Men jag vill bara veta om det finns en leveravkomma, jag är inte ens intresserad av vilken det isf är. Och finns det någon borde man hitta den inom de första fem-tio.
Tyvärr ser man inget alls under skimmelfärgen. Tecknen går att se men inte grundfärgen :(
Kan ju vara därför jag inte visste att mina två med Albadeia som mormor kunde bli flaxsvettfuxar. Jag tror nu att deras mor döljer det under sin skimmelfärg och henne sålde jag billigt för ett tag sedan
 
Deloryn idag på chatten. Deras bildupladdning funkar igen :bump:. De räknar med att lägga till Knabstruper och Noriker samtidigt eftersom de måste stänga ner spelet då det görs. Hon räknar med ungefär en månad då de måste kolla så alla bilderna kopplar rätt till generna och skapa foundationhästarna

Har ju tillräckligt med tickets för rejäl foundationraid men plats i stallet.. All DP på boxplatser hädanefter antar jag.
 
Alltså, det här är inte ens roligt :rofl:

Får ÄNTLIGEN mitt första föl med G+ på både Canter och Gallop, dessutom sto! Ett par VG, inga A! Så har hon en GP på 643, från föräldrar som är 660+, vafan. 😂 Hon kunde väl i alla fall haft the decency att få pappas CR, men nä inte det heller. :p Vet inte ens vad jag ska göra av henne. Har vanligen nolltolerans för föl med GP under 650, och även de med GP under 660 har rätt höga krav på sig för att få vara kvar.

@Iamia
Två av betäckningarna med macro failade, kan man få göra om dem? :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 718
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
59 782
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
63 310
Senast: Laa
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
58 652
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp