HorseReality XI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har just nu 40+ hästar över, så behöver egentligen lägga en massa tid på att rensa. Men det lär jag inte hinna innan GoT-säsongen är över, så istället planerar jag betäckningar. Har ett helt gäng AT-ston som står tomma just nu, så tips på hingstar med bra racing siffor mottages tacksamt. Och hur står det till med rabicano-jakten, @Riru? Nåt blod som är bra att få in från andra världsdelar för att testa mot i nästa generation?
 
Har just nu 40+ hästar över, så behöver egentligen lägga en massa tid på att rensa. Men det lär jag inte hinna innan GoT-säsongen är över, så istället planerar jag betäckningar. Har ett helt gäng AT-ston som står tomma just nu, så tips på hingstar med bra racing siffor mottages tacksamt. Och hur står det till med rabicano-jakten, @Riru? Nåt blod som är bra att få in från andra världsdelar för att testa mot i nästa generation?
Lifenumber 441388 har en race GP på 322 den tänker jag nog testa på en av mina. 50%Asien och 50% Australien
 
@Shaggy och andra som är nyfikna, här är ALLA meningarna på breeders advice!😊
Screenshot_20190416-181953_Drive.jpg

(Fortsätter i nästa inlägg)
 
Deloryn idag på chatten. Deras bildupladdning funkar igen :bump:. De räknar med att lägga till Knabstruper och Noriker samtidigt eftersom de måste stänga ner spelet då det görs. Hon räknar med ungefär en månad då de måste kolla så alla bilderna kopplar rätt till generna och skapa foundationhästarna
Sluta skrämmas, jag läste det som att spelet skulle vara nedstängt en månad. :nailbiting::rofl:
 
Tyvärr ser man inget alls under skimmelfärgen. Tecknen går att se men inte grundfärgen :(
Kan ju vara därför jag inte visste att mina två med Albadeia som mormor kunde bli flaxsvettfuxar. Jag tror nu att deras mor döljer det under sin skimmelfärg och henne sålde jag billigt för ett tag sedan
Va? Det fanns ju en bild med grundfärgen när jag kollade på mina?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 842
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
60 205
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
63 582
Senast: Laa
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
59 168
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Resultat på HD-röntgen
  • HJÄLP ! Halsband + ute katt
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp