Horsereality XIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
En ganska känd spelare har bett om hrc-pris på Ajax... är inte alls sugen men är det inte rätt drygt att säga nej?
Svara bara artigt så är det inte drygt :)
Någon skickade ett meddelande om att deras sto hade kastat med en av mina hingstar och bad om lägre pris, men jag svarade att jag inte erbjöd sånt (pga låga priser från början). Kändes taskigt men de svarade bara artigt tillbaka och tackade för svar :):up:
 
Just nu uppskattar jag mina pixelhästar mer än nånsin..
Visste ni att får och lamm är livsfarliga, hästätande monster som kan attackera när som helst? Och att nyskodda hovar som studsar på ens fötter gör jäkligt ont.. Hästskrälle.
 
Känns som att jag passar på att avla på så många av mina ston som möjligt fram till jag inte kan det längre 🙈:rofl::o
Men jag fick ju en mustang hingst med 5 VG idag ju, såklart jag var tvungen att försöka med ett helsyskon :love:
 
Känns som att jag passar på att avla på så många av mina ston som möjligt fram till jag inte kan det längre 🙈:rofl::o
Men jag fick ju en mustang hingst med 5 VG idag ju, såklart jag var tvungen att försöka med ett helsyskon :love:
Fast det finns redan tre andra helsyskon :angel: men en av dem är en liten tjej med 7 VG (Och 1 nesligt Av) :love:
 
Känns som att jag passar på att avla på så många av mina ston som möjligt fram till jag inte kan det längre 🙈:rofl::o
Men jag fick ju en mustang hingst med 5 VG idag ju, såklart jag var tvungen att försöka med ett helsyskon :love:
Du löser det när du måste.
Jag har sett olika tips om hur man gör för att pensionera. Jag gjorde så att jag tittade på gren GPn i mitt excelark utan att se namnet och så markerade jag alla som föll under en viss standard. Ett par är kvar pga tex färg eller intressant stam men resten är borta eller på väg bort.
Jag har valt ut två ston jag sparar som maskotar en A-T och en Arab
 
Jag borde göra av mig med shirehästarna, haflingerna, oldieburgarna, araberna och kanske quarterna också.... men jag har så svårt att skilja mig från dem :arghh:
 
Du löser det när du måste.
Jag har sett olika tips om hur man gör för att pensionera. Jag gjorde så att jag tittade på gren GPn i mitt excelark utan att se namnet och så markerade jag alla som föll under en viss standard. Ett par är kvar pga tex färg eller intressant stam men resten är borta eller på väg bort.
Jag har valt ut två ston jag sparar som maskotar en A-T och en Arab
Jag behöver välja bort raser, men det är så trååkigt ju med ett fåtal likadana raser :o:cautious::angel:
 
Jag borde göra av mig med shirehästarna, haflingerna, oldieburgarna, araberna och kanske quarterna också.... men jag har så svårt att skilja mig från dem :arghh:
Och Norman cobsen glömde jag ... :o de borde jag definitivt göra av mig med.
Clevelanden är bra i körning men de är så tråkiga i färgerna.
Brabanten är åtminstone bara två hingstar som inte kan föröka sig :angel:
 
En ganska känd spelare har bett om hrc-pris på Ajax... är inte alls sugen men är det inte rätt drygt att säga nej?
Nej det tycker jag inte. Nu har ju jag sån tur att kunna nyttja spelets bästa hingstar för en spottstyver så det kanske är kaxigt att uttala sig men med hard cap blev dp ännu mer åtråvärt och hur ska man få fatt i det om inte genom stud fees? (Om man inte vill betala typ 25 kr boxen i riktiga slantar).

Sen om det är en spelare som har hingstar du själv vill använda kan man ju vara lite strategisk och göra en deal.
 
Beteshagar eller lösdrifter eller vad man ska kalla dem har ju dessutom efterfrågats förr. Det låter smart men frågan är om delo och de andra bakom håller med :nailbiting::cautious: Och huruvida det är görbart såklart, man behöver ju få till koder som gör att vissa hästar i en grupp inte får vara med på utställningar/tävlingar då. Jag är absolut inget proffs på sånt men det kan nog ta tid att få till.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 758
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
63 416
Senast: Laa
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
59 916
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
58 749
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp