Bukefalos 28 år!

Horsereality XIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Om du går med på 80 så kan jag hålla kvar honom tills du har plats. :) Jag har inte pinfullt i stallet än så jag kan ha några hästar som avviker från trenden, men eftersom jag kontinuerligt avlar mina knabbar och köper in foundations när jag snubblar över några lovande så behöver jag alla lediga platser jag kan ordna. Jag kan försöka få till en Proven på honom under väntetiden så att han inte bara står och är till prydnad. :idea:
80 går utmärkt, och jag hjälper gärna till med Proven, har tre damer tänkta till honom... :D (jag kan även betala några betäckningar med DP för att sponsra en stallplats om du vill)
 
Grattis till Limarus! :up: 690 i GP och ingen Av dessutom :eek: Honom ska jag ha på Hungry Daze iallafall, så kanske man får en bra bärare :d Och på ett tredje sto (Rabicano carrier) som jag ser är ledig nu, om jag får..? :o

Min Pearl Jam .. hmm.. acrossus har ju onekligen mycket vitt som är gött. Men hon har redan fått två föl efter honom och jag har fått för mig en nys att man får de bästa fölen i början och sedan blir det bara sämre föl av samma kombination :cautious: Inte baserat på någon statistik alls :angel:

Så.. eh, tre ston på Limarus om jag får? :o

Är du kvar?
 
80 går utmärkt, och jag hjälper gärna till med Proven, har tre damer tänkta till honom... :D (jag kan även betala några betäckningar med DP för att sponsra en stallplats om du vill)

Jag har nyligen ändrat så att betäckningar med honom bara kan betalas med DP (bromsåtgärd - jag tyckte att han blev lite väl poppis där ett tag), så det blir kanon. :up: Jag har betäckt de få cob-ston jag själv har kvar med honom så om ingen av dem kastar borde det gå att få till det där predikatet ganska snart, det fattas bara tre-fyra stycken avkommor med stjärna om jag inte har räknat helt fel.
 
Är det någon av er som använde Noukies spread sheet Stable tracker?
Jag gör men har reviderat om min version. Delvis tyckte jag att varje kolumn tog onödigt med plats så slimmade till hela dokumentet (såsom jag gjorde med studbooken). Jag använder inte confo-fliken som Noukie lagt upp eftersom jag vill kunna filtrera (delvis bara ha en ras uppe men också sortera efter tex dressyrpoäng) och då fungerar inte confo-fliken (eller jag har iaf inte lyckats få det att fungera). Däremot har jag gjort en liknande flik för tävlande hästar. Så när en häst ska tävla så bockar jag i en ruta och sedan dyker den i upp i tävlingsfliken där det står gren, level, börjar när och slutar. Mycket lättare för mig att hålla ordning hur många jag har på en viss nivå osv och det är bara något knapptryck för mig. Har ändrat en del smågrejer o sådär också, till det bättre enligt mig :p

Delar gärna med mig om någon har användning av det. :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 151
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
64 721
Senast: Laa
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
61 682
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
60 586
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Barmarksdrag/canicross
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp