Horsereality XV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vet inte än :laugh: blir till att kolla upp. Vet bara att det är dom två som alltid är efter, ibland ganska mycket så det är väl cobbarnas svagare delar som behöver jobbas lite mer på.
Kollade igenom mina.. 72 var det bästa jag jag hade på speed, och 64 på agility. Och såklart inte på samma häst. Tänk om man kunde få dom siffrorna ihop med Fabians 89 i pp, celines stamina på 90 och en vettig siffra på strenght i en o samma häst 😍

Jag hittade förövrigt en helsyster till Fabian, med 88pp inatt, dom finns i australien om du skulle få för dig att gå på jakt :)
 

Bifogade filer

  • Screenshot_20190722_111743_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_20190722_111743_com.android.chrome.jpg
    116 KB · Visningar: 2
  • Gilla
Reactions: Laa
Någon som vet hur det blev med restriktionerna? Skulle dom börja gälla som planerat idag den 22 eller hur blev det sagt?
 
Arabhästavlare är det någon av er som är intresserad av den här ungen? Distans GP313
Har markerat henne för marknaden men blev så jävla sur häromdagen på Hollie så jag vill inte sälja några hästar alls längre, inte ens för bra pris.
(Ja jag vet att jag är barnslig men h*n solar sig i glansen samtidigt som h*n jäkligt länge varit extremt exkluderande i Arabchatten bl.a. med sin hingstlista. Hade männskan bara kläckt ur sig att 'oj tänkte inte på det' och sedan ändrat sitt inlägg till att vara inkluderande så hade jag inte varit så sur men som det är nu att h*n låtsas som om det regnar så vill jag inte ta i henom med tång)
 
Knabbefölen blev nog hyfsade. Måste sätta mig och föra in i ett kalkylark för att veta riktigt men totalGP och confo har nog förbättrats hos de allra flesta.

Mitt bästa hoppsto och min hopphingst med 404 vardera lyckades med konsten att producera ett 395-föl, dock med 259 för dressyr vilket jag tror är rätt bra!
 
Kollade igenom mina.. 72 var det bästa jag jag hade på speed, och 64 på agility. Och såklart inte på samma häst. Tänk om man kunde få dom siffrorna ihop med Fabians 89 i pp, celines stamina på 90 och en vettig siffra på strenght i en o samma häst 😍

Jag hittade förövrigt en helsyster till Fabian, med 88pp inatt, dom finns i australien om du skulle få för dig att gå på jakt :)

Hmm märkte på mina att strength ligger lite efter också, liknar siffrorna på speed fast något högre på fler. Men det löser sig väl med tiden!
Vad är det för föräldrar? Har ju några därifrån då det var mitt favoritställe ett tag men jag tror inte jag såg någon med så hög PP :p Men jag hade nog andra krav då när jag letade.
 
Hmm märkte på mina att strength ligger lite efter också, liknar siffrorna på speed fast något högre på fler. Men det löser sig väl med tiden!
Vad är det för föräldrar? Har ju några därifrån då det var mitt favoritställe ett tag men jag tror inte jag såg någon med så hög PP :p Men jag hade nog andra krav då när jag letade.
Pippin och Prudence :)
 
Ni som har discord. Har ni gått med I Challas auktionshus? Jag gick med för några dagar sedan och ska precis försöka sälja en häst den vägen. Får se hur det går
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 828
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 013
· Visningar
63 265
Senast: Laa
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
60 154
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
59 150
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp