Horsereality

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag väntar också på mina första föl, har fått bekräftat att alla mina 3 betäckta mustangston är dräktiga! Sto om 4 dagar, hingst om 7 dagar och sto om 11 dagar. Seeegt :angel: .
 
Katastroftankarna har redan kommit. Tänk om sidan ligger nere flera dagar? Tänk om alla hästar försvinner? Tänk om... :nailbiting::nailbiting::nailbiting:
 
Jag är inne men när jag klickar på flikarna på mina hästar får jag bara massa felmeddelanden

Warning: require(): open_basedir restriction in effect. File(/var/www/clients/client1/web2/web/core/vendor/autoload.php) is not within the allowed path(s): (/var/www/clients/client1/web1/web:/var/www/clients/client1/web1/private:/var/www/clients/client1/web1/tmp:/var/www/horsereality.com/web:/srv/www/horsereality.com/web:/usr/share/php5:/usr/share/php:/tmp:/usr/share/phpmyadmin:/etc/phpmyadmin:/var/lib/phpmyadmin:/dev/random:/dev/urandom) in /var/www/clients/client1/web1/web/core/session.php on line 15

Warning: require(/var/www/clients/client1/web2/web/core/vendor/autoload.php): failed to open stream: Operation not permitted in /var/www/clients/client1/web1/web/core/session.php on line 15

Fatal error: require(): Failed opening required '/var/www/stage.horsereality.com/web/core/vendor/autoload.php' (include_path='.:/usr/share/pear:/usr/share/php') in /var/www/clients/client1/web1/web/core/session.php on line 15
:nailbiting:
 
Haha vi skrev samma saker i princip men med helt olika smileys och tolkningar :rofl::D

Jag kan trösta er med att det har hänt tidigare att man inte kunnat logga in någon dag/timme och allt varit som vanligt efteråt ;)
Fast jag hade planerat att spendera fredagskvällen på sajten... :cautious: Hoppas att de kan lösa det inom ett par timmar.
 
Haha vi skrev samma saker i princip men med helt olika smileys och tolkningar :rofl::D

Jag kan trösta er med att det har hänt tidigare att man inte kunnat logga in någon dag/timme och allt varit som vanligt efteråt ;)
Jag gillar inte "unexpected" i den där meningen. Det låter så... allvarligt. :p

Jaja, jag får väl gå och laga lite mat och hoppas att det är fixat när jag kommer tillbaka. Och att alla mina fina welshponnyer och islandshästar väntar på mig i stallet. :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 773
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 866
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 143
Senast: Madalitso
·
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
32 659
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp