Kattsnack #8

Katterna har zoomies alla tre. Det är rätt underhållande faktiskt. Och lite nervöst, det går fort genom hallen, upp i soffan och upp i trädet. Soffan kanske välter :nailbiting:

Min allergi har blivit värre.. Måste nog tvätta framförallt Maggan med specialschampo. Det är mest hon som ska upp i ansiktet och gosa.
 
Nu har jag fallit för "reklamen" och köpt hem en påse Dreamies till Bosse. Han blir ju mer och mer en hund och har också börjat komma och vill ha något när vovvarna får sina kex, eller när jag tar glass så får vovvarna lite också och nu ska även Bosse ha glass :cautious:
Håll tummarna för att dom duger :nailbiting:
 
Nu har jag fallit för "reklamen" och köpt hem en påse Dreamies till Bosse. Han blir ju mer och mer en hund och har också börjat komma och vill ha något när vovvarna får sina kex, eller när jag tar glass så får vovvarna lite också och nu ska även Bosse ha glass :cautious:
Håll tummarna för att dom duger :nailbiting:
Här ratas de av både hund och katt, men det är ju värt ett försök. :D
 
Nu har jag fallit för "reklamen" och köpt hem en påse Dreamies till Bosse. Han blir ju mer och mer en hund och har också börjat komma och vill ha något när vovvarna får sina kex, eller när jag tar glass så får vovvarna lite också och nu ska även Bosse ha glass :cautious:
Håll tummarna för att dom duger :nailbiting:
Om de inte duger så rekommenderar Älva de här. Älva är lite kräsen när det kommer till godis, men de här går alltid ner. :love:

IMG_20220106_004347.jpg
 
Lillkatten höll på att ge mig hjärtattack igår kväll. Hörde en konstig duns från köket och när jag gick dit så satt hon och balanserade på en ihopskjuten stege lutad mot väggen. På översta trappsteget :eek: Tur allt gick bra, hon fattade förstås inte varför jag sa åt henne gå ner heller utan tittade på mig som att jag var världens konstigaste. Balansera på ihopskjutna stegar är väl ingen sak :confused::crazy:
 
Idag lyckades Toni få ner ett papper från kylskåpsdörren, trots att den satt högt och med stark magnet. Lina försöker i detta nu öppna städskrubben, men saknar skills.
 
Lina är ju lite lustig. Hon äter snö. Jag såg att hon satt och slickade sig på framtassarna och tänkte att hon var störd av att snön fastnade i pälsen mellan tassarna. Sen såg jag att hon faktiskt tog upp snö med tassarna som hon sedan slickade av.
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Katt Vi fortsätter att dela med oss om våra kära katter och hur de styr våra liv med lurviga järntassar. :love:
99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
119 786
Senast: cowgirl81
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 434
Senast: Niyama
·
Relationer Med inspiration från pepps tråd om att gå på barnkalas för vänners barn, jag har ett dilemma och vet inte om det är jag som resonerar...
2 3
Svar
53
· Visningar
6 666
Senast: Kiwifrukt
·
  • Låst
Övr. Katt Låt oss prata ännu mer om våra älskade små (och stora) katter! Inget äventyr är för litet för att dela med sig av. Självklart är alla...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
101 490

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp