Kattsnack #8

Toni brukar ligga och sova på min ena bokhylla. Hon klättrar upp på gåbandet som står intill och tar sats därifrån. Idag skulle Lina också försöka ta sig upp. Hon tog sats från den halva väggen som är intill vilket skulle kräva ett högre hopp, men var långt ifrån att nå ända upp och dråsade i backen. Jag tror hon klarade fallet bra för en stund senare lekte hon. Men hon skrämde mig en aning.
 
Sådan matte, sådan katt ;) :D

Ja 😁
Allt ska vara i exakt ordning, annars blir hon mycket upprörd. Går rundor och kontrollerar så vi inte ändrat på något.
Varje kväll hänger vi filten från sängen över dörren, den måste hänga så hon når tofsarna när hon sitter på byrån, annars blir det skrik och panik. Inte för att hon alltid vill leka med dem, den ska bara hänga rätt om hon skulle vilja leka med den 🙄
Råkar Fatty puttra upp dörren så hon inte når blir det kaos 😂
 
Verkar som det bara är mina katter som fullständigt skiter i kartonger 😂
Oavsett sort eller storlek. Prada kan bli arg och jama ilsket om det står en i hallen, ta bort den där! Det ska vara ordning och reda, inga saker där de inte ska vara 😡
Mina bryr sig inte heller, varken om någon står framme eller om den skulle råka vara "fel".
 
Fatty snodde med sig fjädervippan och gick runt med den.
Prada gick efter och var så upprörd.
Så får man faktiskt inte göra! Matte ska ha den och leka med oss!
Kunde inte slappna av innan jag tagit tillbaka den från Paisley och ordningen var återställd 😂
 
Såg idag att vår ena katt var lös i magen, hon hade kräkts i källaren under natten också. Har duschat av henne i badkaret.
Fy sjutton, funderingar kring magen börjar snurra direkt, om hon bara fått i sig något olämpligt? Men hon är ju innekatt..
Hon är pigg och som vanligt annars!
 
  • Ledsen
Reactions: Sel
Såg idag att vår ena katt var lös i magen, hon hade kräkts i källaren under natten också. Har duschat av henne i badkaret.
Fy sjutton, funderingar kring magen börjar snurra direkt, om hon bara fått i sig något olämpligt? Men hon är ju innekatt..
Hon är pigg och som vanligt annars!
Nu upptäckte jag också att kattungen var lös i magen, så fick tvätta henne också.
Kan inte komma på att de ätit något ”konstigt” förutom att de fick samma sort blötfoder igår, hoppas att det var det som utlöste det..
 
  • Hjärta
Reactions: Sel
1642103170662.png
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Katt Vi fortsätter att dela med oss om våra kära katter och hur de styr våra liv med lurviga järntassar. :love:
99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
119 337
Senast: cowgirl81
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 890
Senast: Niyama
·
Relationer Med inspiration från pepps tråd om att gå på barnkalas för vänners barn, jag har ett dilemma och vet inte om det är jag som resonerar...
2 3
Svar
53
· Visningar
6 559
Senast: Kiwifrukt
·
  • Låst
Övr. Katt Låt oss prata ännu mer om våra älskade små (och stora) katter! Inget äventyr är för litet för att dela med sig av. Självklart är alla...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
100 700

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Vildkattungar
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp