MELODIFESTIVALEN 2016 - Deltävling 1

Pics or it didn't happen :angel:
Haha! ALDRIG. ALDRIG. ALDRIG.

Hittade en bild från balen i nian. ÅNGESTEN att jag gick runt så in public. Var inte bara min oproportionerliga fysik utan snarast frisyren och kläderna :crazy::crazy:) som gjorde det.
 
Bäst ikväll:
Jonas Gardell. Alltid Jonas :love:

Sämst:
Den där låten nummer två, med hon med tänderna. Minns inget från själva numret.

Mest ledsamt:
Anna Book, gillar vare sig henne eller låten men förstår hur deppigt det måste vara i hennes sits. Hon såg ju skitledsen ut och jag höll på att börja sympatiböla. Låtskrivna står sannolikt på Christer Björkmans hitlist.

Mest engagerande samtalsämnet vid våra chipspåsar:
Vilken artist som verkar mest liggbar.
 
Haha! ALDRIG. ALDRIG. ALDRIG.

Hittade en bild från balen i nian. ÅNGESTEN att jag gick runt så in public. Var inte bara min oproportionerliga fysik utan snarast frisyren och kläderna :crazy::crazy:) som gjorde det.

Högstadiet alltså :crazy: På mitt skolkort i nian hade jag på mig en stor t-shirt där det står Skellefteå AIK, ljusa bootcutjeans och typ löparskor. Jättefula glasögon och håret uppsatt i en tofs som gjorde att det såg ut som att jag inte hade hår längre än till öronsnibbarna. Skäms bara jag tänker på det. Sambon fick se det kortet en gång, hans kommentar: "Jag tycker du var söt". Vet fortfarande inte om han var ironisk :laugh:
 
ättefula glasögon och håret uppsatt i en tofs som gjorde att det såg ut som att jag inte hade hår längre än till öronsnibbarna
Låter fantastiskt!

Och lita inte på sambon, de är så kära att de inte kan se ordentligt! Sen min kille sa att jag var het i 3d-glasögon på bion så går hans åsikter FETBORT.
 

Liknande trådar

Kultur På lördag kör vi igen! Vilka ska följa med Robin och Cornelia till finalen? :banana::banana: Mello deltävling 2 är här och de som...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
3 815
Senast: Lingon
·
Kultur Det finns alltid ljus i covidtunneln, i den grå februarikvällen, i väntan på solen.... Det finns alltid MELLO...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
5 212
Senast: Lingon
·
Kultur Ja ni läste rätt! Det är dags för SISTA deltävligen i årets mello :nailbiting::D 7 bidrag kvar, sedan kan vi börja fundera över vem...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
5 742
Senast: tanten
·
Kultur Redan dags för deltävling 3! :nailbiting: :bump: Har vi redan sett årets vinnare eller kan det vara någon av lördagens bidrag som...
8 9 10
Svar
186
· Visningar
9 036
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Resultat på HD-röntgen
  • Uppdateringstråd 29
  • Lösa hundar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp