MELODIFESTIVALEN 2016 - Deltävling 2

Åh herregud detta var ju katastrofal sång på hösta nivå. Hör hon inte hur lågt hon ligger...?
 
Kristas överdel är väldigt snygg men byxorna skulle inte varit så höga i midjan.
Låten känns som en äldre modell av schlager. Okej låt eftersom jag står ut men inget jag håller tummarna för som finalbidrag. Dottern dansar till låten eftersom "låten är grym".
 
Kristas överdel är väldigt snygg men byxorna skulle inte varit så höga i midjan.
Låten känns som en äldre modell av schlager. Okej men inget jag håller tummarna för som finalbidrag. Dottern dansar till låten eftersom "låten är grym".
'
Kombination av fel tyg och fel modell. Den typen av tyg visar ALLT. Sitter bra i midjan men funkar inte om man har minsta antydan till mage. Dessutom är de för låga i grenen.
 

Liknande trådar

Kultur I morgon smäller det! Det är dags för veckans höjdpunkt : deltävling 2 i melodifestivalen! :banana: :banana: :banana: De tävlande...
6 7 8
Svar
159
· Visningar
7 735
Senast: Halcyon
·
Kultur Ja ni läste rätt! Det HAR gått ett år redan, det är äntligen dags för MELODIFESTIVALEN 2021! :banana: :banana: Förra året var det...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
6 869
Senast: Lingon
·
Kultur Ja ni läste rätt, det är åter igen dags för det stora musikkalaset som vi alla längtat efter! Melodifestivalen 2020 är här...
5 6 7
Svar
134
· Visningar
7 301
Senast: voltis
·
Tjatter Ni trodde väl inte jag glömt årets höjdpunkt här på Buke?? :D:D:D Nä nä, här kommer årets första tråd om MELODIFESTIVALEN...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
9 551
Senast: Scata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra torrfoder
  • Hönstråden II
  • Forl kostnad?

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Hijabis i stallet!
  • Pivo

Omröstningar

Tillbaka
Upp