Bukefalos 28 år!

MELODIFESTIVALEN 2016 - Deltävling 2

@tornblomma, vad säger du om de här kläderna då? ;)

Senaste trenden är ju strumpbyxa. Så tja.. haha. Fanny Lyckman gick på Fashion Week i ... endast jacka och hudfärgade strumpbyxor.
Men nej öhm det är väl ingen trend jag lär haka på. Men människan har ju en hedervärt snygg kropp, det får man ju medge.
 
Men fåse... Till final... Isa och kanske den sista? Till andra chansen tror jag på låt 1 och... Den rödklädda kanske?
 

Jag var stensäker på att Victor och Natten skulle komma jättesist och trodde att gubbtrion skulle gå vidare till röstningsomgång två. Trodde att antingen Wictoria eller Krista skulle åka ut direkt. (Inte för att de var sämre än gubbtrion utan för att jag trodde gubbtrion skulle få sentimentala röster :p )
 
Jag var stensäker på att Victor och Natten skulle komma jättesist och trodde att gubbtrion skulle gå vidare till röstningsomgång två. Trodde att antingen Wictoria eller Krista skulle åka ut direkt. (Inte för att de var sämre än gubbtrion utan för att jag trodde gubbtrion skulle få sentimentala röster :p )
Min tanke också. Det skulle vara intressant att se hur mkt hjärtrösterna har spelat in, för det gör det ju helt klart till en generationsfråga.
 

Liknande trådar

Kultur I morgon smäller det! Det är dags för veckans höjdpunkt : deltävling 2 i melodifestivalen! :banana: :banana: :banana: De tävlande...
6 7 8
Svar
159
· Visningar
7 626
Senast: Halcyon
·
Kultur Ja ni läste rätt! Det HAR gått ett år redan, det är äntligen dags för MELODIFESTIVALEN 2021! :banana: :banana: Förra året var det...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
6 750
Senast: Lingon
·
Kultur Ja ni läste rätt, det är åter igen dags för det stora musikkalaset som vi alla längtat efter! Melodifestivalen 2020 är här...
5 6 7
Svar
134
· Visningar
7 165
Senast: voltis
·
Tjatter Ni trodde väl inte jag glömt årets höjdpunkt här på Buke?? :D:D:D Nä nä, här kommer årets första tråd om MELODIFESTIVALEN...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
9 361
Senast: Scata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp