Bukefalos 28 år!

MELODIFESTIVALEN 2016 - Deltävling 3

Morsan började gäspa när Oskar började sjunga :p Jag tänker att det här säkert är något som fungerar i melodifestivalsammanhang, men det är inte alls något jag skulle lyssna på frivilligt vid andra tillfällen. Tror jag.
 
Zia va söt. Men rösten va ju crap on a stick. Skulle säkert funka bra i Eurovision.
 
Varför envisas så många med att sjunga så lågt när de inte kan kontrollera rösterna då? Oscar till exempel. Så mycket bättre hans låt hade varit om låten hade höjts ett tonsteg eller så. Nu blir det ju bara surt i verserna.
 
Vad jag tror:
Till final, låt 1 och 7.
Till andra chansen, låt 2 och 5.

Fast samtidigt tror jag att folk gillar låt 6 och vill att after dark går vidare en liten stund i alla fall.
 
Jag gillade alla utom småpöjkarna faktiskt. Tyckte många låtar var sköna :).
 
Jag tror på Lisa och ööhh första låten, vad den nu hette, till final. Oscar och Boris till andra chansen.
 
Oscar.... Började surfa runt... Missade faktiskt HELA låten = så tråkig så man somna...

Nu under snabbreprisen unfrar jag va alla mina 4or kom ifrån... Men men

Final
Lisa och Oscar (enbart på tidigare meriter)

2 chansen
After Dark och Alla andra (kan verkligen inte se nån som sticker ut)
 
Jag tycker första låten var roligast, även om jag inte tror att den skulle gå långt för resten av europa.
Och After Dark då, men tror inte det skulle gå så långt heller.
 

Liknande trådar

Kultur Det finns alltid ljus i covidtunneln, i den grå februarikvällen, i väntan på solen.... Det finns alltid MELLO...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
5 365
Senast: Lingon
·
Kultur I morgon smäller det! Det är dags för veckans höjdpunkt : deltävling 2 i melodifestivalen! :banana: :banana: :banana: De tävlande...
6 7 8
Svar
159
· Visningar
7 705
Senast: Halcyon
·
Tjatter Ni trodde väl inte jag glömt årets höjdpunkt här på Buke?? :D:D:D Nä nä, här kommer årets första tråd om MELODIFESTIVALEN...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
9 492
Senast: Scata
·
Äldre Ja ni läste rätt!! Det är dags för den SISTA deltävlingen i melodifestivalen 2018! :nailbiting: Det är med skräckblandad förtjusning...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
7 011
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp