MELODIFESTIVALEN 2021 - deltävling 2

Borde inte Anton vara tillräckligt rutinerad för att inte totalt tappa bort texten? Att missa något litet må väl vara hänt men inte såhär mycket.
 
Borde inte Anton vara tillräckligt rutinerad för att inte totalt tappa bort texten? Att missa något litet må väl vara hänt men inte såhär mycket.
Han hade snarare sjungit sönder sin röst första gången. Som min sångare till sambo sa: "så har han lärt läxan att man ska värma upp ordentligt".
 
Då har vi fått kvällens resultat:

FINAL
Anton Ewald
Dotter

ANDRA CHANSEN
Frida Green
Eva och Ewa


Dotter var, trots att låten ej var en Bulletproof, kvällens starkaste artist och låt! Otroligt proffsigt och hon sjunger väldigt bra! Vet dock ej om det räcker till vinst i finalen ? Kan bli en ny duell mot Mamas faktiskt!

Anton var bra, tror att själva framträdandet och dansen gjorde halva låten. Den var inte dålig alls så helheten blev en värdig finalist!

Frida gav mig årets första lilla gåshud med hennes utstrålning och fina låt. Kan nog bli stark i amdra chansen!

Eva och Ewa var lite småkul sådär men det blev lite tjatigt tillslut. Hade gärna sett dom åks ut ist för Jean! För hans låt gillade jag nästan bäst ikväll!

Alfrida var ok och 90 tals låten bättre än väntat, med mkt nostslgi för min del som var tonåring då hehe. Men förstod att det inte skulle räcka ända fram.

MKT bättre startfält än sist, jämnare och inget riktigt bottennapp! Kanske ingen slutgiltig vinnare, förutom ev dotter, men undehållande och jag GILLADE programledarna! Lagom mkt skämt, kanske lite stolpigt, men varmt! Och deras låt innan resultatet var bäst ikväll :D
Fick mig att inse att jag saknat Orcar i mello för länge nu! Kom tillbaka!
 

Liknande trådar

Kultur På lördag kör vi igen! Vilka ska följa med Robin och Cornelia till finalen? :banana::banana: Mello deltävling 2 är här och de som...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
3 776
Senast: Lingon
·
Kultur Ja ni läste rätt, det är åter igen dags för det stora musikkalaset som vi alla längtat efter! Melodifestivalen 2020 är här...
5 6 7
Svar
134
· Visningar
7 004
Senast: voltis
·
Tjatter Jaaaaaaaaaa ni läste rätt, deltävling 3 i årets Mello är i antågande! :banana::banana::banana: På lördag tävlar: LEKSAND – DELTÄVLING...
6 7 8
Svar
152
· Visningar
9 261
Senast: voltis
·
Tjatter Ni trodde väl inte jag glömt årets höjdpunkt här på Buke?? :D:D:D Nä nä, här kommer årets första tråd om MELODIFESTIVALEN...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
9 241
Senast: Scata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp