Bukefalos 28 år!

När rasvalet blir fel men man älskar hundjäkeln

Hon har ju helt klart en del brister men någon elak hund är hon inte. Vi har pratat en del om det i sökgänget och alla är överens om att man ser lajkan i henne och man ser border collien men någon malle skiner inte igenom. Typ noll skärpa. Av alla hundar som jag tränar sök med så är hon den lugnaste och snällaste med figuranterna och jag tror hon charmat typ alla :love:
Malle har sällan stor skärpa. ;)
 
Om någon kan guida mig hur man gör så kan ni få se :p:D

Ladda upp bild på tex imgur, ta bildlänken (tex genom att högerklicka och välja "copy image location" eller vad det nu kan tänkas heta i din webläsare) och lägg in här genom att klicka på ikonen som ser ut som ett vykort överst i rutan där du skriver (är mellan smileyknappen och filmrutorna). :up:
Länken ska sluta på filformat (tex .jpg) för att det ska funka att lägga in här som bild.
 
Tack Monstermom! När vi ändå håller på, hur taggar man? :o

Nu outar jag mig rätt rejält men hon är ju en rätt unik blandning så det har jag väl redan gjort iof... Hon var den enda svarta valpen i kullen, kullsyskonen var alla bruna/vita. Det syns inte men hon har en "krullsvans" (som jag så fint kallar det), som en lajka :)

g1iS6FZ.jpg


Cb3Eg1a.jpg
 
Tack Monstermom! När vi ändå håller på, hur taggar man? :o

Nu outar jag mig rätt rejält men hon är ju en rätt unik blandning så det har jag väl redan gjort iof... Hon var den enda svarta valpen i kullen, kullsyskonen var alla bruna/vita. Det syns inte men hon har en "krullsvans" (som jag så fint kallar det), som en lajka :)

g1iS6FZ.jpg


Cb3Eg1a.jpg
Så vacker! :love:
 
  • Gilla
Reactions: OUL
Tack Monstermom! När vi ändå håller på, hur taggar man? :o

Nu outar jag mig rätt rejält men hon är ju en rätt unik blandning så det har jag väl redan gjort iof... Hon var den enda svarta valpen i kullen, kullsyskonen var alla bruna/vita. Det syns inte men hon har en "krullsvans" (som jag så fint kallar det), som en lajka :)

g1iS6FZ.jpg


Cb3Eg1a.jpg
Så himla läcker:love:
 
  • Gilla
Reactions: OUL

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Jag planerar att skaffa en ny hund efter flera år utan. Jag är en väldigt aktiv person som är ute och tränar mycket. Planerna är...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
8 758
Senast: Roheryn
·
Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
6 505
Senast: IngelaH
·
Hundavel & Ras Hur många rastrådar klara Buke av? 🙄 Vi är en familj på snart fem personer som börjar bli lite sugna på hund, eller i alla fall jag och...
6 7 8
Svar
144
· Visningar
10 617
Senast: Guldaskig
·
Övr. Hund Va några år sen jag va aktiv här i hunddelen men nu har det börjat rycka ordentligt i hundsugsnerven och även om det är nått år tills vi...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
6 546
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Flämtningar
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp