Ovanliga/udda färger?

Sv: Ovanliga/udda färger?

Jag har en som nästan är bättre... samma tillfälle, men det ser ni ju!

Att matte aldrig ger sig!!!

PICT2616.JPG
 
Sv: Ovanliga/udda färger?

Konstigt... jag ser dem själv och fotogalleriet ska funka nu (det har varit nere i nån vecka ungefär).
Jag har samma problem att se vissa bilder som andra lägger ut, speciellt från photobucket. Förstår inte varför vissa har problem med vissa ställen....
 
Sv: Ovanliga/udda färger?

Ja visst är den härlig :love:
Har bara ställt henne en gång som bebis men domarn var
lyrisk över färgerna på henne. Synd att konkurrensen alltid är så hård
hon räcker inte riktigt till vad gäller öron och haka.
 
Sv: Ovanliga/udda färger?

De har ändrat texten, nu står det "otillåten länkning. För mer information se medlemsavtalet på www.fotogalleriet.se" Jag tror man får ge upp fotogalleriet om man vill att andra ska kunna se bilderna.
 
Sv: Ovanliga/udda färger?

Min katt är en blandras mellan en såndär tumkatt, och någon stor korthårig kattras. Men han färg är spännande. Han är grå/silver tigré, Så har han fyra vita höga strumpor, Exakt symmetriska, och lika långa. Och en millimeter symmetrisk bläs, och haklapp. Sen har han leopardfläckar på magen!
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Har suttit och läst lite om hur olika raser har förändrats sedan de introducerades. Man blir lite slagen av hur många raser har förlorat...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
10 351
Senast: Puffindog
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 290
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 516
Senast: Madalitso
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
10 830
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp