Ponnyakuten (Ulvspel)

Jag läser igenom Snurrfians inlägg just nu och hon har nästan enbart teoriat mot de som vi vet om som goda. Alla inlägg fram till fredags kväll har jag hunnit med hittills. Det känns inte som något en ond gör.
 
Jag läser igenom Snurrfians inlägg just nu och hon har nästan enbart teoriat mot de som vi vet om som goda. Alla inlägg fram till fredags kväll har jag hunnit med hittills. Det känns inte som något en ond gör.

Och tre röster i rad på samma goda - känns inte heller som en ond gör.
Vi lär väl bli varse alldeles strax (beroende på hur förhäxningen ligger)
 
Och tre röster i rad på samma goda - känns inte heller som en ond gör.
Vi lär väl bli varse alldeles strax (beroende på hur förhäxningen ligger)
Precis! Men det gör det kanske lite lättare att hitta de sista onda efter DL om det fortfarande fortsätter då.
 
UPPDATERING!

Blacksmithfarm och Snurrfian var helt överväldigade av chansen de fått. Att få vara med i… Robinson? Paradise Hotel? Super-Farmen? Nej, nej. Sådana erbjudanden skulle inte få dem att lämna Ponnyakuten som tjuvar om natten (vilket de gör nu alltså). De är sanna hästmänniskor. Det finns bara ett program som slår högre än Ponnyakuten. Naturligtvis - Ryttareliten!

För att göra en lång historia kort hamnade våra två vänner inte på någon (ny) fantastisk anläggning i Skåne. De sippar inte champagne i Falsterbo, fast de först trodde det när de slog sig ner i den flotta baren för att samtala med "regissören" (som förklarade sin TV3-tatuering med att det var hens tidigare arbetsgivare). Allt visade sig vara kulisser. I själva verket satt de i en inspelningsstudie i en sunkig industrilokal i Sjöbo. Därifrån är det ju i alla fall inte så långt (inte som till Väsby alltså), så när de vaknar får de väl ta bussen till fikarummet och därifrån titta vidare på inspelningen av Ponnyakuten.

Blacksmithfarm var bybo!
Snurrfian var bybo!


Natt-DL4 kl 10.00
 
UPPDATERING!

Blacksmithfarm och Snurrfian var helt överväldigade av chansen de fått. Att få vara med i… Robinson? Paradise Hotel? Super-Farmen? Nej, nej. Sådana erbjudanden skulle inte få dem att lämna Ponnyakuten som tjuvar om natten (vilket de gör nu alltså). De är sanna hästmänniskor. Det finns bara ett program som slår högre än Ponnyakuten. Naturligtvis - Ryttareliten!

För att göra en lång historia kort hamnade våra två vänner inte på någon (ny) fantastisk anläggning i Skåne. De sippar inte champagne i Falsterbo, fast de först trodde det när de slog sig ner i den flotta baren för att samtala med "regissören" (som förklarade sin TV3-tatuering med att det var hens tidigare arbetsgivare). Allt visade sig vara kulisser. I själva verket satt de i en inspelningsstudie i en sunkig industrilokal i Sjöbo. Därifrån är det ju i alla fall inte så långt (inte som till Väsby alltså), så när de vaknar får de väl ta bussen till fikarummet och därifrån titta vidare på inspelningen av Ponnyakuten.

Blacksmithfarm var bybo!
Snurrfian var bybo!


Natt-DL4 kl 10.00
:mad: Lägg av!
 
Jag fick en snilleblixt precis efter dl. Jag tror att det var goda lyan som tjuvade käket och käkade hemlig!

Inte för att det gör någon skillnad vem som gjorde det.
 
Jag fick en snilleblixt precis efter dl. Jag tror att det var goda lyan som tjuvade käket och käkade hemlig!

Inte för att det gör någon skillnad vem som gjorde det.

Jajusteja!
Det är klart att de kan ha använt paketet själva. Så om de stal av hemlig kan de ha käkat den som de stal av eftersom de redan är döda allihop.
 
Klara, bollen__ och Hedinn är de som alldeles säkert röstade på goda i denna lynch förutom de två utröstade.
 

Liknande trådar

Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
34 143
Senast: Habina
·
Tjatter Wild Kids är ett överlevnadsspel likt Expedition Robinson, men istället för att vara på en öde ö utanför Europa befinner sig deltagarna...
18 19 20
Svar
381
· Visningar
14 634
Tjatter Innan vi smälter bort så är det dags för årets stora glasstest. Vilken av GB glassarna är egentligen godast? Vi har samlat de tolv...
26 27 28
Svar
546
· Visningar
20 902
Senast: Niyama
·
Tjatter Best in show Det är dagen då årets sista hundutställning ska avgöras. Den som vinner BIS får den åtråvärda titeln ”Årets hund”, något...
41 42 43
Svar
852
· Visningar
28 366
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp