Ponnyakuten (Ulvspel)

Fast jag tyckte ju att du resonerade vettigt om q under dag två. Jag kom på en massa saker när jag läste igenom leken och så vips, ett par inlägg senare hade du skrivit just det. :laugh:

Och så tjuvade jag från dig. Jag visste att du var bybo. :sneaky:
Ja att du hade tjuvat från mig fick jag veta när jag kom till den goda lyan! :D Då föll poletten ner på allvar! :rofl: Lite ofokuserad var jag nog i leken! :D
 
Jag fick inte till det riktigt i den här leken. Har väl varit borta för länge och lekt för lite innan pausen sas. Men det är väl en bedrift att de onda tror att man är ond så man blir kvar. Kanske! :angel:
 
Ja att du hade tjuvat från mig fick jag veta när jag kom till den goda lyan! :D Då föll poletten ner på allvar! :rofl: Lite ofokuserad var jag nog i leken! :D
Det var verkligen jättesvårt att komma på vem jag skulle tjuva från. Ville ju inte riskera att sno från ulvarna (det gjorde andra så bra :cautious: ). Så jag var ju tvungen att gå på dom jag mest trodde var goda. Det vill säga dig och cirkus. :D
 
Fast lite besviken är jag ändå på leken. ;) Känner inte riktigt att någon fick sitt problem löst. Jag ser det tom som att jag fick ett problem till, för vad sjutton ska jag göra med alla Ariels kommande föl? O_o:arghh::down::cautious:

Nej. Min häst är minsann lika skit igen som innan leken..:meh:

Jag är böjd att hålla med, även om Myrten påstod att jag var på god väg att lösa alla mina problem innan jag åkte ut. Visserligen testar hästen nya sätt att kommunicera, men jag vet inte om jag tycker "hoppa (genom) grinden in på löshoppningsbanan" är bästa sättet att berätta att hon hade velat vara första hästen som fick hoppa. :meh:
 
När jag blev tjuvad så kände vi oss först säkra i lyan. Det var ju såklart copycaten som hittat en polare, trodde vi. Tog ett tag innan vi kom på att det kunde vara goda lyan.
 
Men som jag funderade kring käket av hemlig! Letade mig blå efter vem som hade sådan koll på två ulvar. Det röda haft kom fram till var att det måste varit Snurrfian, men att hon inte lyckades få fram vad hon visste om bsf. Jag visste ju att jag inte hade käkat henne. Jag var ju skitnöjd över att ha norpat beskyddet av cirkus och tänkte mig säkert käk. Försökte tom att få LL att hinta lite fint till lyan om att käka cirkus den natten. :laugh:

Fem minuter efter dl igår kom jag ju äntligen på att goda lyan kunde använda sin paket själva. :rofl:
Jag kom på det, men visste inte om jag borde skriva det i tråden eller inte...tror det var @Hedinn som tyckte att jag skulle hålla det för mig själv och sen såg jag att du skrev det efter DL :p
 
Jag kom på det, men visste inte om jag borde skriva det i tråden eller inte...tror det var @Hedinn som tyckte att jag skulle hålla det för mig själv och sen såg jag att du skrev det efter DL :p
Japp, det var jag. I och med att det enbart var onda som visste att det var hemlig som blivit bestulen så tyckte jag att det vore lite avslöjande att ens tänka tanken att det var någon annan än copycaten som var i farten. :D
 
Japp, det var jag. I och med att det enbart var onda som visste att det var hemlig som blivit bestulen så tyckte jag att det vore lite avslöjande att ens tänka tanken att det var någon annan än copycaten som var i farten. :D
Ja, jag hade inte heller så stort intresse av att fundera då mycket på saken öppet i tråden före dl. :laugh:
 
Är leken redan slut?
Japp. Den tog slut vid natt-DL4 med vinst 3-2 för onda.

Med facit i hand hade vi inte "behövt" ha dubbellynch, som vi ursprungligen införde i Downton Abbey för att höja tempot i en stor lek. Personligen tycker jag 4-5 dagar är ganska lagom längd på en lek.
 

Liknande trådar

Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
32 697
Senast: Habina
·
Tjatter Wild Kids är ett överlevnadsspel likt Expedition Robinson, men istället för att vara på en öde ö utanför Europa befinner sig deltagarna...
18 19 20
Svar
381
· Visningar
14 108
Tjatter Innan vi smälter bort så är det dags för årets stora glasstest. Vilken av GB glassarna är egentligen godast? Vi har samlat de tolv...
26 27 28
Svar
546
· Visningar
20 458
Senast: Niyama
·
Tjatter Best in show Det är dagen då årets sista hundutställning ska avgöras. Den som vinner BIS får den åtråvärda titeln ”Årets hund”, något...
41 42 43
Svar
852
· Visningar
27 942
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Att bjuda någon?
  • 🥂 VALBORG 🍾

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp