Ponnyakuten (Ulvspel)

Men det var kul att inte bli misstänkt för en gångs skull! Hade lätt åkt ut typ dl 2 om Lobelia och Lena fått leva ^^
 
Jag röstade på dig två gånger till och med ;) . Något lurt var det med dig men ingen annan fattade ju det! ^^
Haha jag tyckte att jobbigt många fattade. Speciellt när jag insåg att copycaten skulle outas om jag åkte också. Så jag hade inte så mycket annat val än att kämpa så gott jag kunde. :p
 
Jag förstår att du var vansinnigt frustrerad. Och när du sedan prickade nästan hela lyan i ett av dina sista teoriinlägg så tänkte jag att det var en jäkla tur för onda att du åkte ut.

Tack! :love: Synd att jag valde fel att rösta på, jag var verkligen så säker man kan vara utan sia att bsf var ond, troligen cc. :p
Och Klara har jag känt mig misstänksam mot nästan hela leken men inte kunnat hitta något som kändes lämpligt att teoria om så jag släppte henne i sista inlägget... Ville ha några jag inte teoriade om för att inte outa Cirkus för mycket. :p
 
Haha ja! Vi tyckte faktiskt jättesynd om dig i lyan, på riktigt!

Samtidigt som vi var lite skadeglada. Och förvirrade. :D För vi fattade ju inte alls vilken rad av de vi skrev som hade kunnat peka mot dig...

Det var faktiskt rätt skönt att sitta och leta ulvar och skriva teorier när jag redan var dödsdömd, behövde inte tänka så mycket på hur jag formulerade mig. Lite frihet sådär. :p Sen var det ju i princip bara bsf (som jag trodde var ond) och sen Snurris som verkade läsa det ändå, men jaja. Petitesser. :p

Ja nej. Jag fattade inte heller vilken rad hon kunde ha fått... :mad:
 
Fast lite besviken är jag ändå på leken. ;) Känner inte riktigt att någon fick sitt problem löst. Jag ser det tom som att jag fick ett problem till, för vad sjutton ska jag göra med alla Ariels kommande föl? O_o:arghh::down::cautious:
 

Liknande trådar

Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
33 115
Senast: Habina
·
Tjatter Wild Kids är ett överlevnadsspel likt Expedition Robinson, men istället för att vara på en öde ö utanför Europa befinner sig deltagarna...
18 19 20
Svar
381
· Visningar
14 246
Tjatter Innan vi smälter bort så är det dags för årets stora glasstest. Vilken av GB glassarna är egentligen godast? Vi har samlat de tolv...
26 27 28
Svar
546
· Visningar
20 578
Senast: Niyama
·
Tjatter Best in show Det är dagen då årets sista hundutställning ska avgöras. Den som vinner BIS får den åtråvärda titeln ”Årets hund”, något...
41 42 43
Svar
852
· Visningar
28 003
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Flämtningar
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp