OK, jag borde verkligen sova, men jag sa ju att jag skulle komma med mera ikväll, så jag har gjort ett försök. Bevisligen hade jag ju fel om Q (jag hade ju lovat mig själv att aldrig lita på henne, men tänkte inte på att det även innebär att jag inte kan lita på att hon är ond för att hon beter sig skumt

). Eftersom det lämnar mig helt vilsen så har jag förutom att läsa ikapp även försökt gå igenom alla nu levande spelare en i taget och få lite struktur. Jag har tyvärr inte hunnit/orkat analysera röstlistor, utan utgår bara från inläggen, och har inte heller tittat närmare på vad Q och Habina skrivit, fast jag egentligen velat. Här kommer iaf någon form av sammanställning:
Bollen skriver inte så mycket men verkar tänka vettigt, inget jag reagerat på
Ferrari verkar eftertänksam, och har definitivt inte sökt kontakt med ulven Q

, inget direkt misstänkt
EmmaN har kommit med en lös fundering kring röstlistorna igår och en röst på Q idag, i övrigt inga teorier alls som jag hittar, tom. jag har har skrivit mer utförligt idag
Hedinn skriver i #305 att det känns säkert att copycaten nominerat sin ulv, håller fast vid den tanken nästa inlägg, sen börjar hon uppmärksamma de som nominerat samma. Fick en tanke om att hon skulle kunna vara copycat och försöka uppmärksamma den hon nominerat, men det är EmmaN som hon sedan lägger tredjerösten på? I övrigt inget jag reagerar på.
Hemlig verkar möjligen något mindre virrig än vanligt, frågan är om det är ett bra eller dåligt tecken?
Cirkus blir plötsligt inslängd i leken och är inte helt med på hur rollerna fungerar, förståeligt. Kommer sedan med i mina ögon vettiga tankar om copycaten, och senare om Q vs Caisa
Snurrfian tyckte jag var skum första dagen, men sen har hon inte skrivit något jag reagerat på (förutom att hon envisas med att stava mitt namn med två o)
Klara kommer med en del tankar, inget som säger mig något om var jag har henne
Bsf har skrivit massor med korta inlägg, verkar ganska på, säker på att Q har info om Caisa
Caisa hittar jag egentligen inte något jag direkt reagerar på i hennes inlägg, men Q lär ju ha någon sorts grund för sina misstankar...
Så, sammanfattningsvis så fattar jag fortfarande inte så mycket, och är för trött för att tänka, men förutom Caisa som ju Q riktat strålkastarna mot så hamnar nog EmmaN högst upp på min lista, följd av typ alla andra

Imorgon (idag

) så kommer jag slinka in runt 10-11 för att se om jag blivit äten och i annat fall rösta, men har svårt att se hur jag skulle kunna hinna mer, så jag hoppas ni har överseende, jag har iallafall försökt bidra lite nu...