Problem med adressfältet..

F

Farouk

När jag skriver in en adress som jag vill gå in på, så händer det inget :confused:
Den börjar inte ladda från sidan öht (spelar ingen roll vilken sida det är).

Kom in på x-antal porrsidor straxt innan det började kärva, och undrar nu om det kan bero på detta?

Skriver nu in adressen i Googles popupkiller-ruta (det är som ett extra adressfält).

Håller på att scanna datorn just nu, men jag litar inte riktigt på det virusprogrammet..
 
Sv: Problem med adressfältet..

Såna drastiska grejer har jag nog dessvärre ingen lust att göra.

Har Norton AntiVirus, men tvivlar på att det hjälper.
Suck :crazy:
 
Sv: Problem med adressfältet..

Jaha, så du tror att jag surfade runt på skiten frivilligt? :confused:
Verkligen inte!
 
Sv: Problem med adressfältet..

nej just det, det gjorde du inte, du fick det per automatik för att du använder läcksållet till webbläsare, internet explorer.
 
Sv: Problem med adressfältet..

Vad kostar det då att skaffa annat än IE?
Är det Mozilla och alla dom där som gäller då eller?
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
34 927
Senast: Hedinn
·
Tjatter Ni är alla varmt välkomna till Bukes stora nyårsfest! Detta år är det en färgsprakande maskeradbal som anordnas av Idahoe och...
52 53 54
Svar
1 060
· Visningar
36 173
Senast: Hedinn
·
Tjatter Deltagare 1. Niyama 2. cirkus 3. Emtherlia 4. hemlig 5. MikaTela 6. Artline 7. qitis 8. Ceta 9. LenaH 10. Pegasus 11. Blacksmithfarm...
16 17 18
Svar
347
· Visningar
11 099
Senast: Pegasus63
·
Tjatter Goda roller: Bagaren - När hen blir uppäten så orkar inte ulvarna äta nästa natt, det vill säga ingen dör. Byfånen - Som byns fåne har...
41 42 43
Svar
853
· Visningar
22 898
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp