Störiga saker vi stör oss på del 10

Status
Stängd för vidare inlägg.
Bortsett från att jag som vanligt stör mig på jobbet så stör jag mig på att jag inte kan komma ihåg var jag la motorvärmarsladden i våras. :banghead: :rage: Får :devil: köpa en ny så den kan komma fram igen, var den nu gömt sig. Kommer inte hem förrän efter kl 22 ikväll och kommer behöva den i morgon med. :mad:
 
Hästen drog på sig en senskada :cry: förra helgen och jag hade planerat pay and jump framöver. Det suger nått fruktansvärt i hopptarmen :arghh:
 
Att kollegorna får panik av lite snöflingar och genast måste byta till vinterdäck - under arbetstid. Inte på snabbaste sättet, dvs köra in i garaget och göra det själv, nej, åka iväg och stå i kö í flera timmar hos nån firma. Den enda på vårt jobb som byter däck på sin egen bil (och på koordinatorns) är vår VD.
 
Bortsett från att jag som vanligt stör mig på jobbet så stör jag mig på att jag inte kan komma ihåg var jag la motorvärmarsladden i våras. :banghead::rage: Får :devil: köpa en ny så den kan komma fram igen, var den nu gömt sig. Kommer inte hem förrän efter kl 22 ikväll och kommer behöva den i morgon med. :mad:
Åh, vi har gjort samma här :banghead:
 
Jag stör mig på att restaurangen vi bokat i helgen som kunde fixa bönburgare till mig förra gången vi var där inte kunde göra det längre. "Han som kunde göra den har slutat"... Eh, jo för det är ju så ----- svårt att göra? Det enda vegetariska de erbjuder är halloumi och de kunde absolut inte fixa något annat. Alltså på riktigt? Får man ta med sig egen mat tror ni..? Suck alltså.
 
Jag stör mig på att restaurangen vi bokat i helgen som kunde fixa bönburgare till mig förra gången vi var där inte kunde göra det längre. "Han som kunde göra den har slutat"... Eh, jo för det är ju så ----- svårt att göra? Det enda vegetariska de erbjuder är halloumi och de kunde absolut inte fixa något annat. Alltså på riktigt? Får man ta med sig egen mat tror ni..? Suck alltså.
Byt restaurang :rage:
 
Byt restaurang :rage:

Det hade jag velat, men vi har redan valt bort alla andra pga de inte hade något som passade. Trodde det här skulle bli bra.
Mina kompisar säger "ja men du får väl ta olika sideorders" men jag tycker det är sjukt dåligt, har de hört uttrycket serviceminded eller. Får väl säga till mina kompisar att ingen får ta en hel rätt då utan bara plussa ihop sideorders, typ grönsaker och sås. Som om de skulle vilja det liksom. *Gnäll*
 
stör m på ytterligare en halvt bortslösad dag på jobbet. Vi förväntades ägna en oändlig mängd timmar åt en uppgift som de flesta klarade på betydligt kortare tid.

Ledare för i helskotta - varför är det så ont om dem!
 
Det hade jag velat, men vi har redan valt bort alla andra pga de inte hade något som passade. Trodde det här skulle bli bra.
Mina kompisar säger "ja men du får väl ta olika sideorders" men jag tycker det är sjukt dåligt, har de hört uttrycket serviceminded eller. Får väl säga till mina kompisar att ingen får ta en hel rätt då utan bara plussa ihop sideorders, typ grönsaker och sås. Som om de skulle vilja det liksom. *Gnäll*
Förstår precis vad du menar. Så gjorde vi aldrig när jag jobbade på resturang. Vi fixade om en hel del på menyn så det skulle fungera för alla.
 
Förstår precis vad du menar. Så gjorde vi aldrig när jag jobbade på resturang. Vi fixade om en hel del på menyn så det skulle fungera för alla.

Precis! Det är ju så det ska fungera! Jag menar, det kostar dem ingenting. Jag hade varit nöjd med en tetra bönor liksom. Men jag vill inte ha någon j*kla halloumi och jag vill inte bara äta grönsaker och tzatziki när de sitter där med en hel måltid nu när vi ska ha en mysig helg tsm och fira att vi snart fyller år allihopa. Vet inte hur jag ska lösa detta faktiskt. Så sjukt dåligt.
 
Jag pluggar på distans och inför varje seminarium ska vi ställa frågor i forumet till läraren. Det är obligatoriskt och räknas med i bedömningen om hur aktiva vi är under seminariumen.
Just den här gången har jag inga frågor, ska jag hitta på något eller vad?!
 
Provade ringa veterinären på telefontid i torsdags. Dom svarade inte. Jag ringde i 1,5 timme, dom var uppenbarligen inte på plats. Inser att jag glömde ringa på dagens telefontid och får vänta till på torsdag igen. Vilket nog innebär att dom inte kommer ha några lediga tider nästa vecka, vilket jag hade hoppats på.... :banghead:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
18 599
Tjatter Corona i Stallet Stall Vårlyckans ridskolechef Christian Grey, har länge ignorerat alla Coronadirektivt och ridskolan har efter...
40 41 42
Svar
836
· Visningar
26 913
  • Låst
Tjatter Det var en gång en prinsessa vid namn Cimorene, som bodde i det blomstrande kungadömet Linderwall. Linderwall var ett lugnt kungadömme...
51 52 53
Svar
1 058
· Visningar
35 943
Senast: Intejag
·
Äldre Jag blir galen på våran granne snart! Huah, är jag lättretlig eller har jag rätt till att vara det? :eek: Sambon och jag har nyligen...
Svar
18
· Visningar
2 667
Senast: martha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp