Störiga saker vi stör oss på del 10

Status
Stängd för vidare inlägg.
Irriterar mig på folk som inte kan lämna återbud i tid.

Ikväll ska jag åka en väldig massa mil för att hålla i ett styrelsemöte. Igår kom ett par återbud och nu idag ytterligare. Om folk kunnat lämna återbud i tid kanske vi hade kunnat flytta mötet. Vi kommer knappt att bli beslutsmässiga ikväll :rage:
 
Ne det räknas inte som en måltid. Mys framför soffan möjligtvis. Tråkig meny dom verkar ha med bara en vegetarisk rätt. Vad sjutton gör dom om en vegan kommer liksom...

Ja, verkligen... det blir väl bara grönsaker isf. Kul jul.
Den där bönburgaren de kunde fixa åt mig förra gången okej det förstår jag att jag inte kan förvänta mig att få för den står ju faktiskt inte på menyn, det var bara en bonus att de kunde fixa det förra gången. Men något annat hade de kunnat erbjuda sig att ordna fram.
 
Ja, verkligen... det blir väl bara grönsaker isf. Kul jul.
Den där bönburgaren de kunde fixa åt mig förra gången okej det förstår jag att jag inte kan förvänta mig att få för den står ju faktiskt inte på menyn, det var bara en bonus att de kunde fixa det förra gången. Men något annat hade de kunnat erbjuda sig att ordna fram.
Ja dåligt kundservice.
 
På när någon framställs som någon slags supermänniska för att den skapat företag X som är så himla fantastiskt, och så framkommer det att hen tog ledigt i ett år först. Alltså, hade jag också haft råd att inte jobba på ett år så hade jag nog också kommit på en hel del bra idéer och varit rätt motiverad att sätta dem i verket...
 
Irriterar mig på folk som inte kan lämna återbud i tid.

Ikväll ska jag åka en väldig massa mil för att hålla i ett styrelsemöte. Igår kom ett par återbud och nu idag ytterligare. Om folk kunnat lämna återbud i tid kanske vi hade kunnat flytta mötet. Vi kommer knappt att bli beslutsmässiga ikväll :rage:
Vi har en deadline man måste meddela frånvaro innan, just för att det inte ska droppa in sena meddelanden. Kommer man dessutom försent 2 gånger utan att meddela/giltig förklaring måste man bjuda på fika.
 
Är konstant täppt vilket gör att jag inte kan sova med munnen stängd, så vaknar torr och jäklig i munnen och mina läppar blir alldeles torra och nariga :(
 
Är konstant täppt vilket gör att jag inte kan sova med munnen stängd, så vaknar torr och jäklig i munnen och mina läppar blir alldeles torra och nariga :(
Det finns en munspray på apoteket som hjälper mot muntorrhet, kanske värt att testa innan du somnar?
 
Stör mig på en person i mitt Facebookflöde som konsekvent byter ut ”en” mot ”1”. Typ ”jag såg 1 söt liten hund”. Varför??? :banghead:
Låter som en sekreterare som inte stängt av jobbtänket :angel: i journaler skrivs siffror alltid så för att underlätta läsningen för läkarna. Jag har råkat fortsätta på den banan några ggr trots jag egentligen också tycker det är störigt när det är i nåt annat än journaltext :o

......................
Jag stör mig på att jag ofta lyckas ta ett kort diktat med massa grejer i som sista diktat innan jag går hem :arghh: Idag hamnade jag på att skriva remiss för transplantation och då är det MÄNGDER med anteckningar o undersökningar(fullt förståeligt förstås) som ska med men det skulle invänta en till undersökning innan ivägskick tack o lov... jag lyckas med det 1-2 ggr per vecka och varje gång tar jag det för jag tror det är en kort, enkel anteckning :meh:
 
Låter som en sekreterare som inte stängt av jobbtänket :angel: i journaler skrivs siffror alltid så för att underlätta läsningen för läkarna. Jag har råkat fortsätta på den banan några ggr trots jag egentligen också tycker det

I detta fall är det jag som är sekreteraren :D;)
Skriver dock ut i bokstäver i bland, som typ ”En 43-årig kvinna....”. Personen jag beskrev skulle garanterat skrivit ”1 43-årig kvinna...” och så vägrar jag skriva i en journal. :D
 
Stör mig på folk som berättar historier med så mycket detaljer att poängen helt går förlorad.
Berättelsen går via halva släkten och deras bekanta, till vilka hus som har vilken färg till.. Jag vet inte, jag hänger inte med.
Så gör min son :D
Får ibland hejda honom och säga till att han ska komma till saken
 
I detta fall är det jag som är sekreteraren :D;)
Skriver dock ut i bokstäver i bland, som typ ”En 43-årig kvinna....”. Personen jag beskrev skulle garanterat skrivit ”1 43-årig kvinna...” och så vägrar jag skriva i en journal. :D
Åh, kul med en kollega här :D
Men är det på den nivån är det ju hemskt, som upplagt för missförstånd :eek: Då förstår jag verkligen det är ett störningsmoment :crazy:
 
Åh orkar fortfarande inte med bacheloren. "Varför kommer du inte fram till mig?" "Du sitter alltid längst bort vid poolen?" "Du verkar alltid vilja prata med aaaalla andra förutom med miiiiig". AAARGHHH sluta kräv uppmärksamhet jämt och ständigt från ALLA. Liksom de är ju ändå där och ska "slåss" med 15 andra som de dessutom hänger med på dagarna, ha lite förståelse för att det inte är lätt ffs.

Och nu stör jag mig på att jag bara skriver på bachelor. Hej djupa liv.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
18 887
Tjatter Corona i Stallet Stall Vårlyckans ridskolechef Christian Grey, har länge ignorerat alla Coronadirektivt och ridskolan har efter...
40 41 42
Svar
836
· Visningar
27 415
  • Låst
Tjatter Det var en gång en prinsessa vid namn Cimorene, som bodde i det blomstrande kungadömet Linderwall. Linderwall var ett lugnt kungadömme...
51 52 53
Svar
1 058
· Visningar
36 282
Senast: Intejag
·
Äldre Jag blir galen på våran granne snart! Huah, är jag lättretlig eller har jag rätt till att vara det? :eek: Sambon och jag har nyligen...
Svar
18
· Visningar
2 707
Senast: martha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp