Störiga saker vi stör oss på del 10

Status
Stängd för vidare inlägg.
Stör mig på alla klipp från The Voice och XXX got talent runt om i världen som bygger på att man ska bli JÄTTEFÖRVÅNAD över att personen med den fantastiska rösten är tjock och ostajlad.

Så jävla cyniskt.
Har tänkt på det och undrar varför. Sådana tävlingar borde vara tvärtom tänker jag? Att man ser till själva framträdandet utan att bedöma utseendet. Susan Boyles första framträdande glömmer jag inte. Inte bara domarna var emot henne först utan alla i publiken med.
 
Har tänkt på det och undrar varför. Sådana tävlingar borde vara tvärtom tänker jag? Att man ser till själva framträdandet utan att bedöma utseendet. Susan Boyles första framträdande glömmer jag inte. Inte bara domarna var emot henne först utan alla i publiken med.
Det är bedrövligt dåligt! Jag tror att det är så utstuderat att de klär ner folk som har resten av förutsättningarna: glasögon, övervikt osv.

Det borde verkligen vara tvärtom, som du säger.
 
Idioten som lade sig i röva på mej när jag åkte hem. Det var rätt halt. Så jag körde inte särskilt fort och när jag bromsa så körde han ännu närmare. Till slut kör han upp bredvid mej och tror att han ska skrämma mej :banghead: jag blev bara mer förbannad istället :rage:
 
AD90FA43-51F5-4FDC-9F36-77595FBE138B.jpeg


+ jag är proppmätt har gosat ner mig i soffan å jag behöver gå å diska :cry:
 
Att precis allt jag säger och gör inför andra känns totalfel. :down:
 
Den här vintern. 2 vänners hästar står med skador och krångel plus att min egen är skadad. 2 andra vänner har fått ta bort sina hästar och en vän fick ta bort sin hund. Förutom detta så har jag personliga problem. Kan bara hoppas att det blir bättre. Känns nästan som årsskiftet 2016- 2017 som sluta och börja med begravning.
 
Folk som äter. Jag kan inte beskriva hur innerligt jag avskyr det ljudet. Det är nog femte gången jag tar upp det i tråden, men det hjälps inte. Det finns nog ingenting som stör mig så mycket som ät-ljud! Behöver inte vara att personen smaskar, helt vanliga ljud som blir när man tuggar och äter är fullt tillräckligt för att reta gallfeber på mig.
Jag har försökt "koppla bort" men det tränger sig igenom ändå och till slut är det det enda jag hör. Det går bra så länge jag också äter, men i alla andra situationer känner jag bara :yuck::yuck::yuck:
 
Att jag fick stänga av veckans avsnitt av min podd för det handlade om ASMR (?) och jag fixar det inte! Fine, intressant att veta mer om men det freaks me out!!! :nailbiting: Alla dessa munljud man får höra när de viskar! Smackande med läppar och tunga och andetag. Nooooo nopetinopenope:wtf:
 
Att jag fick stänga av veckans avsnitt av min podd för det handlade om ASMR (?) och jag fixar det inte! Fine, intressant att veta mer om men det freaks me out!!! :nailbiting: Alla dessa munljud man får höra när de viskar! Smackande med läppar och tunga och andetag. Nooooo nopetinopenope:wtf:
Jag blir mest bara kissnödig av viskandet. :cautious:
 
Att jag fick stänga av veckans avsnitt av min podd för det handlade om ASMR (?) och jag fixar det inte! Fine, intressant att veta mer om men det freaks me out!!! :nailbiting: Alla dessa munljud man får höra när de viskar! Smackande med läppar och tunga och andetag. Nooooo nopetinopenope:wtf:
Men alltså ska det inte vara ljud man mår bra av? Vem fan mår bra av såna ljud?! O_o
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
18 790
Tjatter Corona i Stallet Stall Vårlyckans ridskolechef Christian Grey, har länge ignorerat alla Coronadirektivt och ridskolan har efter...
40 41 42
Svar
836
· Visningar
27 328
  • Låst
Tjatter Det var en gång en prinsessa vid namn Cimorene, som bodde i det blomstrande kungadömet Linderwall. Linderwall var ett lugnt kungadömme...
51 52 53
Svar
1 058
· Visningar
36 205
Senast: Intejag
·
Äldre Jag blir galen på våran granne snart! Huah, är jag lättretlig eller har jag rätt till att vara det? :eek: Sambon och jag har nyligen...
Svar
18
· Visningar
2 704
Senast: martha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp