Störiga saker vi stör oss på del 10

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har en irriterande kittling i halsen. Det gör liiite ont när jag sväljer men sen är det inte mer. Vad är det för ett jäkla påhitt? Jag är ledig och vill löpträna :mad:
 
Har köpt trosor på nätet.
Så kommer de monterade på dj...a plastgalgar :rage:

Det värsta är att det säger mig att det inte skulle hjälpa om jag väntade tills jag kom i närheten av en butik heller. Då de uppenbarligen aldrig hänger upp något på de beganade galgarna som de redan har där. :arghh:
På tal om trosor och bh:ar undrar jag vad grejen är när man säljer dessa tillsammans med galgar. Finns det någon som förvarar trosor upphängda på galgar :confused:
Vad är det för ställen ni köpt från? O_o Det har inte hänt mig på flera år, vilket känns toppen med tanke på plasten :up:
 
Irriterar mig på en annan kollega, han är av åsikten att det spelar ingen roll hur mkt han gasar, det har ingen klimatpåverkan. Se bara hur kallt vi har det nu. -3 grader … :banghead:

Jag var tvungen att tala om för honom vilken idiot han är, att han ska läsa på och sen gick jag och tog en kopp kaffe. :rage:
 
På mig själv just nu, inte fått något vettigt gjort hittills idag och barnet har nästan bara fått titta på film. Men han är förkyld så det gör väl inget. Blir typ handlingsförlamad bara för jag vet att vi ska åka iväg efter lunch :banghead:
 
Stör mig på att jag har varit hos kiropraktorn och jag hittar ingen som vill rida min häst idag. Hon vilade igår och är dålig på att vila.. O_o
Någon sugen? Vi har faktiskt bara -17, igår hade bi fem grader kallare!
Såhär beter hon sig när hon INTE vilar för övrigt.
 
Stör mig på att jag har varit hos kiropraktorn och jag hittar ingen som vill rida min häst idag. Hon vilade igår och är dålig på att vila.. O_o
Någon sugen? Vi har faktiskt bara -17, igår hade bi fem grader kallare!
Såhär beter hon sig när hon INTE vilar för övrigt.

Nej tack, jag vill leva ett tag till :p
 
Nej tack, jag vill leva ett tag till :p
Det märkliga med min häst är att hon är skitsnäll att rida, skulle utan problem skicka upp ett barn barbacka idag och lova till 99% att hon kommer vara super-supersnäll. :D
Släppte ihop henne med ponnyn, så får hon leka i några timmar, sen får jag longera. Då är hon helt galen, om jag inte ska visa upp henne för veterinär/equiterapeut, då är hon snäll. Kan någon förklara hur det hänger ihop för mig? :rofl:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
18 604
Tjatter Corona i Stallet Stall Vårlyckans ridskolechef Christian Grey, har länge ignorerat alla Coronadirektivt och ridskolan har efter...
40 41 42
Svar
836
· Visningar
26 924
  • Låst
Tjatter Det var en gång en prinsessa vid namn Cimorene, som bodde i det blomstrande kungadömet Linderwall. Linderwall var ett lugnt kungadömme...
51 52 53
Svar
1 058
· Visningar
35 955
Senast: Intejag
·
Äldre Jag blir galen på våran granne snart! Huah, är jag lättretlig eller har jag rätt till att vara det? :eek: Sambon och jag har nyligen...
Svar
18
· Visningar
2 667
Senast: martha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Vildkattungar
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp