Bukefalos 28 år!

Störiga saker vi stör oss på del 10

Status
Stängd för vidare inlägg.
Att jag har 2 fötter. När man äntligen lyckats få en socka klar måste man ju sticka en till :banghead: Ja, jag borde lära mig sticka 2 samtidigt..
 
Ok, igen. Folk som äter i min närhet! Just nu är det min moder som sitter i köket och äter ostbågar. Det smäller i hennes käkar och jag blir tooookig!
 
Folk som tillskriver sig själva saker de inte borde ta cred för.

Ett exempel såg jag igår, en som skrev ett citat och skrev under med sitt eget namn. En snabb googling sa att citatet kom från Gunde Svan.... liksom, varför försöka ta åt sig äran för något man inte är upphovsmänniska till, och dessutom som så lätt kan tas reda på att det inte kommer från den personen ursprungligen?
 
Sällar mig till de som stör sig på försäkringskassan. Enligt min läkare får jag inte jobba mer än 50% pga hög risk för allvarlig försämring. Enligt Socialstyrelsen är rekommenderad sjukskrivningstid 6 månader för mitt tillstånd. Enligt försäkringskassan kan jag jobba heltid om jag kan jobba deltid. De vill veta vilka arbetsuppgifter jag inte kan utföra. Inga! Läkaren har beskrivit tydligt men de vill ha en tydligare förklaring. Sanningen lutar åt att de helt enkelt inte förstår medicinska termer och saknar viktiga delar i grundläggande medicinsk kunsksp om sjukdommen
 
Väntar på sambons föräldrar som skulle komma 13, nu är klockan strax 14.30 och de har inte kommit än. Jag är hungrig! Kul att vänta hela jäkla dan på att äta för att folk aldrig kommer i tid
 
Jag stör mig på folk som är otrevliga utan fog :mad:. Idag stormade (vad jag uppfattade det som) mor och son fram till kassörskan på Willys och var ursinniga för att mamman inte hade fått Willys Plus-rabatten på några varor. Inte så konstigt, eftersom mammans kort inte var kopplat till Willys Plus....

En stor eloge till kassörskan som uppträdde lugnt, vänligt och professionellt :bow: !
 
Jag stör mig på att jag fick betala 87 kr för en vara som skulle kosta 29.90 kr idag, så jag får snällt pallra mig iväg och lämna tillbaka ikväll. Hatar att lämna tillbaka saker :arghh:
 
Tappar skruvar under skrivbordet när jag försöker skruva ihop en cpu fläkt som dessutom inte passar på moderkortet :banghead: :arghh: :banghead:
 
Stör mig på folk som ska dementera artiklar på facebook men de skriver så fruktansvärt dåligt att det är helt omöjligt att ta det som skrivs på allvar. Både stavning och grammatik är helt fruktansvärd :cautious::arghh:
 
Göteborgshumor.

Jag vill inte ha Göteborgshumor! Jag vill, vill, vill inte!
Jag gillar staden, men definitivt inte den förbannade humorn, som jag nog tyvärr måste erkänna har smittat av sig även på mig. Gahhh, jag VILL INTE! :arghh:
Mitt problem är alltså inte att någon annan gillar den typen av humor, men jag gillar inte att JAG skrattar åt det :cautious: det är farligt att bo i Göteborg :angel:

Jag som trodde att jag hade klarat mig undan att smittas av den... men icke :(
 
Göteborgshumor.

Jag vill inte ha Göteborgshumor! Jag vill, vill, vill inte!
Jag gillar staden, men definitivt inte den förbannade humorn, som jag nog tyvärr måste erkänna har smittat av sig även på mig. Gahhh, jag VILL INTE! :arghh:
Mitt problem är alltså inte att någon annan gillar den typen av humor, men jag gillar inte att JAG skrattar åt det :cautious: det är farligt att bo i Göteborg :angel:

Jag som trodde att jag hade klarat mig undan att smittas av den... men icke :(
Förstår inte vad du menar???? 😂😂😂
Ser du färjan eller?
Nej?
Är du färgblind eller ?? Hööhö typ
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
18 903
Tjatter Corona i Stallet Stall Vårlyckans ridskolechef Christian Grey, har länge ignorerat alla Coronadirektivt och ridskolan har efter...
40 41 42
Svar
836
· Visningar
27 433
  • Låst
Tjatter Det var en gång en prinsessa vid namn Cimorene, som bodde i det blomstrande kungadömet Linderwall. Linderwall var ett lugnt kungadömme...
51 52 53
Svar
1 058
· Visningar
36 316
Senast: Intejag
·
Äldre Jag blir galen på våran granne snart! Huah, är jag lättretlig eller har jag rätt till att vara det? :eek: Sambon och jag har nyligen...
Svar
18
· Visningar
2 708
Senast: martha
·

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp