Störiga saker vi stör oss på del 10

Status
Stängd för vidare inlägg.
Livet hade varit lite bättre om jag inte haft en läckande avloppsstam, olämpligt nog i garderoben. Joråsåatteehm :meh:
 

I know! :nailbiting: Är inte så att det rinner liksom, mer att det bildas fukt vidnån slags skarv (öh ja vad det nu heter på "rörmokarspråk"). Men känns ju ändå sådär... fräscht :meh: när man vet vad som spolas i röret liksom :wtf: Röris var här i fredags em och muttrade ngt om att de skulle byta ngn packning på måndag (alltså imorgon). Han bara "men du kan ju ... röja ut lite här" :crazy:
 
I know! :nailbiting: Är inte så att det rinner liksom, mer att det bildas fukt vidnån slags skarv (öh ja vad det nu heter på "rörmokarspråk"). Men känns ju ändå sådär... fräscht :meh: när man vet vad som spolas i röret liksom :wtf: Röris var här i fredags em och muttrade ngt om att de skulle byta ngn packning på måndag (alltså imorgon). Han bara "men du kan ju ... röja ut lite här" :crazy:

Påminner mig om när jag bodde i Göteborg och det var vattenläcka i huset. I vår lägenhet drabbades också just garderoben. Fast garderob i sovrummet som bakom bakre väggen var full av mögel :yuck: Det hade läckt ett tag... Vi bodde 6 veckor på bäddsoffa i vardagsrummet (fixandet gick inte så fort....).
 
Påminner mig om när jag bodde i Göteborg och det var vattenläcka i huset. I vår lägenhet drabbades också just garderoben. Fast garderob i sovrummet som bakom bakre väggen var full av mögel :yuck: Det hade läckt ett tag... Vi bodde 6 veckor på bäddsoffa i vardagsrummet (fixandet gick inte så fort....).

Så illa hoppas jag inte att det är! Började bli kondens på packningen i fredags. Röret ligger alltså fritt i ett hörn i garderoben. Tur i oturen! Verkar inte spridit sig enl Röris som var här då. Men man vill ju ha det fixat asap om vi säger så
 
Senast ändrad av en moderator:
att jag inte kan avgöra om jag är på väg att bli sjuk eller inte.
Haft huvudvärk hela dagen, den började komma redan inatt (väckte mig ett par gånger), känt mig bakis hela dagen med huvudvärken och lite skakig i hela kroppen. Sen ovanpå detta har jag en smygande träningsvärk efter gårdagens gymbesök - så jag vet inte om jag har ont i kroppen pga bara träningen eller för att jag är på g att bli sjuk. Störigt!
 
Plastbantargrupp på Facebook. De är helt hysteriska! Trodde gruppen skulle handla just om plastbantning, dvs hur man kan minska plasten i sin vardag, men de drar det till sin spets och freakar ut över allt och ingenting.. Har hittills inte fått ett enda tips genom den gruppen. Tror jag ska gå ur igen och slippa irritationen. Men samtidigt är det rätt roliga kommentarer ibland.
 
Mig själv för att jag för en gångs skull smsade/kollade mobilen när jag typ powerwalkade hem från jobbet och så vrickade jag såklart foten! Satans skit, jag som tränar för fullt för skid- o löplopp o hade tänkt springa 9 km imorrn.... klantigt!!
 
Jo, jag funderar lite på det. Men det är så irriterande sen att gå med broddarna på barmark. Plus att det känns fel att ha dem på tunnelbanan. Så då blir alternativet att dra på och av dem, vilket blir rätt omständigt.
Ändå värt det :)! Köp några som är lätta att få på och av. Finns de som är för bara hälen. De tycker jag är smidigast.
Mig själv för att jag för en gångs skull smsade/kollade mobilen när jag typ powerwalkade hem från jobbet och så vrickade jag såklart foten! Satans skit, jag som tränar för fullt för skid- o löplopp o hade tänkt springa 9 km imorrn.... klantigt!!
Men så drygt :mad:!
Du får ta det lugnt nu så kommer du igen sen :up:
 
Att jag hade sönder inte bara ett, utan TVÅ dyrbara glas när jag diskade förut. Borde ha slutat diska efter att jag tagit sönder det första :cry:
 
En spricka i läppen och att jag fick ont i armen när jag satt vid datorn, inte vill det sluta värka heller. Tror vår datastol är för låg så det blir en konstig ställning för armen
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
18 635
Tjatter Corona i Stallet Stall Vårlyckans ridskolechef Christian Grey, har länge ignorerat alla Coronadirektivt och ridskolan har efter...
40 41 42
Svar
836
· Visningar
26 972
  • Låst
Tjatter Det var en gång en prinsessa vid namn Cimorene, som bodde i det blomstrande kungadömet Linderwall. Linderwall var ett lugnt kungadömme...
51 52 53
Svar
1 058
· Visningar
35 965
Senast: Intejag
·
Äldre Jag blir galen på våran granne snart! Huah, är jag lättretlig eller har jag rätt till att vara det? :eek: Sambon och jag har nyligen...
Svar
18
· Visningar
2 667
Senast: martha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp