Störiga saker vi stör oss på del 10

Status
Stängd för vidare inlägg.
Höggravid en vecka över tiden och med världens mancold. Då kan man väl få tycka lite synd om sig själv i alla fall? :angel::down:

det kan man absolut.
alltsåå - tänk vilken jäkla mardröm att typ åka på en magsjuka, eller influensa, och så sätter det igång! :nailbiting::nailbiting: man kan ju inte riktigt "vänta tills man mår bättre".
 
det kan man absolut.
alltsåå - tänk vilken jäkla mardröm att typ åka på en magsjuka, eller influensa, och så sätter det igång! :nailbiting::nailbiting: man kan ju inte riktigt "vänta tills man mår bättre".
Fy fan!
Hade magsjuka när sonen var nyfödd, det var inte heller någon höjdare direkt. Han klarade sig dock tack och lov
 
Detta evinnerliga tjat om Greta som skolkar för miljön. Det skrivs om det precis överallt, facebook svämmar över av artiklar om det. Börjar bli lite väl tjatigt
 
Jag stör mig ofantligt mycket på "jag vill ha tips på serier!" Och svaren som kommer är ALLTID samma och alltid är det dåliga serier men personerna tycker de är bra!!! Outlander! Black mirror! Ahs! The hundred! Game of thrones! Alla kassa mainstreamserier du kan komma på! "Se den den e asbra" 😠😡

Fyfaaan. Och att folk gillar poddar där två blåsta personer bara sitter och flabbar eller tjötar om vad de personligen tkr om något. FyfaAaAN
 
Jag stör mig ofantligt mycket på "jag vill ha tips på serier!" Och svaren som kommer är ALLTID samma och alltid är det dåliga serier men personerna tycker de är bra!!! Outlander! Black mirror! Ahs! The hundred! Game of thrones! Alla kassa mainstreamserier du kan komma på! "Se den den e asbra" 😠😡

Fyfaaan. Och att folk gillar poddar där två blåsta personer bara sitter och flabbar eller tjötar om vad de personligen tkr om något. FyfaAaAN
Outlander och Game of thrones är ju bra :D
Tycker jag alla fall men alla tycker olika :)
Vad gillar du för serier?

Poddarna håller jag med om, vill ha något givande och intelligent att lyssna på.
 
Outlander och Game of thrones är ju bra :D
Tycker jag alla fall men alla tycker olika :)
Vad gillar du för serier?

Poddarna håller jag med om, vill ha något givande och intelligent att lyssna på.

Jag har ju problem med det där. Jag hittar inget bra nog riktigt.. De jag gillar är äldre, kan inte se om dem ännu en gång haha. X-files, twin peaks och flera av star trek, firefly, arrested development bla. Inte för att de alltid är topptopp men en generell standard håller de sig till. Gillade iofs första säsongen av westworld väldigt mycket! Enda nya serien jag accepterat haha. Den hade dock en del fel ändå 😣 jag e dum med sånt här..
 
Jag har ju problem med det där. Jag hittar inget bra nog riktigt.. De jag gillar är äldre, kan inte se om dem ännu en gång haha. X-files, twin peaks och flera av star trek, firefly, arrested development bla. Inte för att de alltid är topptopp men en generell standard håller de sig till. Gillade iofs första säsongen av westworld väldigt mycket! Enda nya serien jag accepterat haha. Den hade dock en del fel ändå 😣 jag e dum med sånt här..
X-files och Twin peaks är bra, det håller jag med om. Star trek funkar det också.

Familjen sover, alla utom jag som inte kan somna. Det är varmt, sambon snarkar och jag är täppt så kan bara andas med munnen så jag blir tvärtorr i både mun och svalg
 
Jag stör mig på att jag inte kan boka tid hos läkaren via 1177. Jag kan inte heller boka genom att ringa vårdcentralen, utan jag måste ringa direkt till läkaren. Och har jag kvar hans nummer? Nä, jag har ju inte det. Så jag måste ringa vårdcentralen för att få hans nummer så jag kan ringa honom (och givetvis har han bara telefontid mellan 8-8.30).
Gaah!
 
Stör mig på att min bror talade om igår att han skulle komma hit idag men julklappar till våra barn, eftersom vi inte visste något om när vi skulle ses, när han hade barnen osv, så har vi inte köpt något till hans barn. Hade hoppats att barnen inte skulle vara med idag så vi kunde ge något senare. Men det var de visade det sig :p Hans bonusbarn har vi träffat en gång och jag har ingen som helst aning om vad de gillar. Gaaah. Funderar på en tråkig nödlösning och köpa presentkort på bio till allihop. Skittråkigt ja men vad tusan, vad ger man annars till tonåringar som man inte känner. Brorsans barn känner jag såklart men träffar de så sällan att jag ändå har dålig koll på vad de gillar. Men bio gillar väl alla. Hoppas jag.
 
Stör mig på att jag har lite ont i ryggen så har ett ryggbälte på mig. Det blir varmt. Jag börjar lukta svett. Stör mig på att jag luktar svett. (Sitter hemma själv och tentapluggar, så det är bara jag som ska stå ut med mig själv :p)
 
Jag stör mig på att grannen ovanför inte kan sluta spela Galenskaparna/Aftershave.

Hör genom hörlurar med 'eget' ljud i + att grannen spelar detta ett par timmar om dagen, och har gjort hela januari. Blö
 
Jag stör mig på att jag stör mig på att media har sådan enorm uppmärksamhet på förintelsen.

Jag menar - det är ju orhört viktigt att hålla det aktuellt och inte glömma. Men samtidigt så är livet nu så fullt av tragik och elände att jag får lite svårt att orka med förintelsen också. Slå mig.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
18 856
Tjatter Corona i Stallet Stall Vårlyckans ridskolechef Christian Grey, har länge ignorerat alla Coronadirektivt och ridskolan har efter...
40 41 42
Svar
836
· Visningar
27 387
  • Låst
Tjatter Det var en gång en prinsessa vid namn Cimorene, som bodde i det blomstrande kungadömet Linderwall. Linderwall var ett lugnt kungadömme...
51 52 53
Svar
1 058
· Visningar
36 242
Senast: Intejag
·
Äldre Jag blir galen på våran granne snart! Huah, är jag lättretlig eller har jag rätt till att vara det? :eek: Sambon och jag har nyligen...
Svar
18
· Visningar
2 706
Senast: martha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp