Störiga saker vi stör oss på del 10

Status
Stängd för vidare inlägg.
Stör mig på att jag fått ett bra item i spelet jag håller på med nu, jag har rätt level, klass och allting men kan ändå inte använda det. Men det står ingenting om varför jag inte kan det, mycket irriterande.
 
Jag stör mig enormt på att det inte spelar någon roll hur mycket jag än sparar till handpenning till en lägenhet (om jag inte kommer upp i miljonbelopp ... kanske), min lön är helt enkelt för låg för att jag skulle kunna leva på det :cautious: Och det är en lön för full arbetstid, samtidigt som jag än jobbar bara på ~75%.
Man kan tappa lusten för jobbet för mindre :meh:
 
Magen krånglar igen och jag vill inte äta :( mår illa av att bara tänka på mat. Det går utför för mej :meh: är det inte det ena så är det nått annat.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
18 598
Tjatter Corona i Stallet Stall Vårlyckans ridskolechef Christian Grey, har länge ignorerat alla Coronadirektivt och ridskolan har efter...
40 41 42
Svar
836
· Visningar
26 908
  • Låst
Tjatter Det var en gång en prinsessa vid namn Cimorene, som bodde i det blomstrande kungadömet Linderwall. Linderwall var ett lugnt kungadömme...
51 52 53
Svar
1 058
· Visningar
35 940
Senast: Intejag
·
Äldre Jag blir galen på våran granne snart! Huah, är jag lättretlig eller har jag rätt till att vara det? :eek: Sambon och jag har nyligen...
Svar
18
· Visningar
2 667
Senast: martha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Hundrädda
  • Airtags, selar etc

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp