Störiga saker vi stör oss på del 11

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det är inte bara toaborsteanvändandet som ligger efter.. Det här med sanitetspåsar har inte nått fram till alla och att papperskorg är för papper och inte piss har också gått obemärkt förbi.
 
Japp :meh: En gång var det en som bajsat i sanitetspåsen (fråga mig inte hur det gick till..). Kräk i handfatet är standard.
När man städat ett tag slutar man förvånas.
Men Herregud.
Hur lyckas man med att skita där :confused::cautious:
Och hinner man faktiskt fram till handfatet för att kräkas så borde det inte vara så långt till att sätta på kranen :cautious::confused:
 
Har bakat morotskaka.
Därefter gjort storkok med tacogratäng.
Skar upp morotskakan medan gratängen stod i ugnen. Slickade givetvis i mig lite frosting från kniven.
Är nu för mätt för att äta mat :arghh:

Och, det där programmet med nån Kardashian, Revenge body eller vad det heter. Dra åt helvete bara?! Så jävla dumt på så jävla många sätt :meh:
 
Har bakat morotskaka.
Därefter gjort storkok med tacogratäng.
Skar upp morotskakan medan gratängen stod i ugnen. Slickade givetvis i mig lite frosting från kniven.
Är nu för mätt för att äta mat :arghh:

Och, det där programmet med nån Kardashian, Revenge body eller vad det heter. Dra åt helvete bara?! Så jävla dumt på så jävla många sätt :meh:
Revenge body..? Jag har aldrig hört om det men bara titeln får mig att känna en kall kår längs ryggen. :crazy: Snälla säg inte att det har något med tatueringar eller män mot kvinnor att göra....
 
Revenge body..? Jag har aldrig hört om det men bara titeln får mig att känna en kall kår längs ryggen. :crazy: Snälla säg inte att det har något med tatueringar eller män mot kvinnor att göra....
Nejnej. Folk får höra av omgivningen att de är tjocka och ska hämnas genom att gå ner i vikt. Så jävla vidrigt.
 
Trodde jag hade tur i förrgår när jag hittade jackan jag kollat på ett tag för halva priset. En kvar i min stl så tog den direkt. Så märkte jag igår när jag skulle använda den att den var sönder på ett ställe :arghh: :cry:
Så lämnade tillbaka den idag. Sökt igenom varenda sida som säljer jackan och hittat på bra rea (typ 40%) i min stl i en annan färg. Ville ha en mer neutral färg men rosa är fint så slår väl till på den istället (den andra var vinröd).
Måttligt irriterad faktiskt när jag trodde jag gjorde ett kap :meh:
 
Nejnej. Folk får höra av omgivningen att de är tjocka och ska hämnas genom att gå ner i vikt. Så jävla vidrigt.
Åh :meh: jag glömde den lotten.

Erkänner att jag lekte med tanken som ung att "hämnas" genom att komma tillbaka på klassåterträffar som den där jättelyckade supersnygga tjejen som ingen tror är jag. Vilket är egentligen sjukt. Vad är det för hämnd. Och ger verkligen en känsla av "jag duger inte som jag är".
 
Fy fan, min nacke tar kål på mig. Får ont som fan näe jag sitter och tittar ner på bebis och bär på henne hela tiden. Eller om kudden ligger minsta fel typ, sedan ger det spänningshuvudvärk från helvetet som är hopplös att bli av med. Har tryckt i mig 2 alvedon och en ipren och det hjälper inte. Jag. får. spader!
 
Åh :meh: jag glömde den lotten.

Erkänner att jag lekte med tanken som ung att "hämnas" genom att komma tillbaka på klassåterträffar som den där jättelyckade supersnygga tjejen som ingen tror är jag. Vilket är egentligen sjukt. Vad är det för hämnd. Och ger verkligen en känsla av "jag duger inte som jag är".
Men precis. "Titta jag föll för trycket och anpassade mig!", guuud vilken hämnd. Vore rimligare att sitta ihjäl stolpskotten som dömt ut ens utseende istället.
 
Stör mig på att jag är lite orolig över smärtan i bröstet/sidan fast att jag redan blivit kollad från topp till tå (och det var inget)
 
Stör mig på att Android 9 tydligen inte stödjer samtalsinspelning så nu vågar jag inte uppdatera mobilen :meh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 405
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
103 439
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
120 044
Senast: Lilla
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
19 895
Senast: Mkb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp