Störiga saker vi stör oss på, del 15

Status
Stängd för vidare inlägg.
Snarkande granne.

Jag har i flera veckor stört mig på att jag hör grannen ovanför snarka. Saken är den att jag brukar inte höra mycket alls från grannarna, förutom folk som går i trapphuset typ, så har inte fått ihop det hela.

Dock har jag nu börjat höra samma snarkningar även på dagtid. Ikväll öppnade jag dörren till uteplatsen då jag börjat misstänka att grannen är oskyldig. Och det verkar stämma.
Ljudet verkar komma från industribyggnaden mittemot...
 
Jag stör mig på att jag aldrig kan bli färdig att släcka lampan och sova! Vet ju att jag kommer att vara jättetrött i morgon 🥱
 
På när folk ber om konstruktiv kritik och när man ger den så får man till svar "men det ska vara såhär för att blablabla" och ens input blir typ ogiltigförklarad. Jamen varför i hela friden frågade du då om du redan vet allt?
 
Snarkande granne.

Jag har i flera veckor stört mig på att jag hör grannen ovanför snarka. Saken är den att jag brukar inte höra mycket alls från grannarna, förutom folk som går i trapphuset typ, så har inte fått ihop det hela.

Dock har jag nu börjat höra samma snarkningar även på dagtid. Ikväll öppnade jag dörren till uteplatsen då jag börjat misstänka att grannen är oskyldig. Och det verkar stämma.
Ljudet verkar komma från industribyggnaden mittemot...

Förlåt att jag skrattar men stackars grannen som blev misstänkt! :rofl:
 
På att jag inte får tummen ur och slänga den gamla hundbädden som är söndertuggad i varje hörn samt att andra hundbäddskudden jag lagtdit är ett stort hål på mitten.

Ena hunden älskar den dock och mitt nostalgi-hjärta säger behåll...

Den är ju så satans ful och jaghar 2 hundäsngar till på kontoret. Släng skiten bara
 
Förlåt att jag skrattar men stackars grannen som blev misstänkt! :rofl:
😂 Grannen är fortfarande inte friad till 100%, vet ju aldrig, kan vara båda. 🤔

Jag har tom försökt se om någon ny flyttat in i lägenheten ovan. Då det började under hösten. Lappen vid entrén är inte uppdaterad med nytt namn iaf.
Får fortsätta störa mig tillsvidare (skönt det bara hörs ibland) och se om det blir bättre.
 
Min bror har precis köpt en lägenhet. I prospektet för bostaden står det ordagrant: "Stort och rymligt badrum".

Alltså.... Ja, möjligen om man slår ut väggen mot köket 🤔😆

Namnlös.png
 
Drog ut en tand i gårkväll och idag har jag ooooonnnnttt :arghh:
Inte hela tiden men om jag dricker något som är varmare än ljummet, går runt i huset eller vänder mig i sängen.
Jag läste "går runt huset" och tänkte i mitt stilla sinne "skumt, men gå inte runt huset då, om det gör ont".
 
Visdomstand i överkäken men inte underkäken. Nu tillräckligt lång för att tugga sönder tandköttet och nypa mig i kinden. Kan inte undre växa ikapp snart?
Mina visdomständer har satt sig så lägligt och bra att jag ofta biter mej i kinden. Blir svullen när jag biter mej och sen biter jag mej bara ännu mer så jag hamnar i en ond cirkel. Tandläkaren bryr sig inte ett dugg om det fastän jag påpekar det varje gång jag är där
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 410
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
120 055
Senast: Lilla
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
107 903
Senast: Marita73
·
Svar
763
· Visningar
39 782
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp