Störiga saker vi stör oss på, del 21

Status
Stängd för vidare inlägg.
Så jag skickade ett Mail där jag bestred fakturan och han undrar varför O_o
Jamen jag har ju inte fått någon dörr hit inte heller något datum när den ska sättas in :banghead:
Så han skulle leverera den imorgon
Jaja då kan du väl få betalt
Alltså jag blir sur han gjorde ett stort jobb här och fakturorna betalades inom 1-2 dagar men nu är jag inte kredit trovärdig längre :mad:

Jag hade bett honom stoppa upp dörren någonstans där solen inte skiner... :mad::rage::devil:
 
Stör mig på att city gross här inte har surdegs jästen, bara hittat den i en butik på andra sidan stan.
Lite drygt att åka dit bara för en sak.
Enligt city gross hemsida ska de ha jästen, men uppenbarligen inte i den butiken vi handlar i. 🤪
 
Stör mig på att jag började sy en baddräkt. Insåg att jag inte alls hade allt som behövs hemma. typ tillräckligt med tyg. Får beställa och då måste jag vänta flera dagar med att sy klart.. Störigt.
Jaja, jag får sy något annat så länge.
 
Instagram! När jag scrollar neråt är det bara typ 2-3 inlägg från de jag följer och sen kommer bara "förslag" och sponsrat. Scrollar hur långt som helst men de jag följer kommer aldrig? Trodde det var nåt tillfälligt fel men varit så ganska länge nu?
 
Instagram och Facebook är så trött på det.
Släpper det nu. Vill mina vänner mig något så kan de ringa eller sms.

Men det tycker dom är jobbigt. Så mycket för den vänskapen.
 
Instagram! När jag scrollar neråt är det bara typ 2-3 inlägg från de jag följer och sen kommer bara "förslag" och sponsrat. Scrollar hur långt som helst men de jag följer kommer aldrig? Trodde det var nåt tillfälligt fel men varit så ganska länge nu?
Jag störde ihjäl mig på det jag också! Men fick här i tråden tips om att det går att stänga av Dessa irriterande förslag.. Tyvärr bara tillfälligt, men ändå.
Har för mig att man trycker på de tre prickarna - >visa inte detta inlägg-> kommer upp om att pausa i 30 dagar
 
Jag störde ihjäl mig på det jag också! Men fick här i tråden tips om att det går att stänga av Dessa irriterande förslag.. Tyvärr bara tillfälligt, men ändå.
Har för mig att man trycker på de tre prickarna - >visa inte detta inlägg-> kommer upp om att pausa i 30 dagar
TACK! När jag läste din beskrivning trodde jag att jag behövde göra det på varenda inlägg och tänkte att det kommer väl bara andra inlägg då, men så var det ju inte. 30 dagar är ju ändå helt okej, enorm skillnad!
 
Jag störde ihjäl mig på det jag också! Men fick här i tråden tips om att det går att stänga av Dessa irriterande förslag.. Tyvärr bara tillfälligt, men ändå.
Har för mig att man trycker på de tre prickarna - >visa inte detta inlägg-> kommer upp om att pausa i 30 dagar
Men åh tack! Jag störde också ihjäl mig på den funktionen. 🙏
 
Sa till mig själv att jag svarar på de där trådinläggen riktade till mig imorgon. Men nu kommer jag inte ihåg vilka trådar det var 😔

Edit: Sorry för världens största gif också 😂
Jag stör mig på gif-användandet faktiskt! :D Sorry!

Skriver jag något på Facebook tex så kan jag få en kommentar från någon vän och så är det en hund eller något, som skuttar omkring eller viftar på svansen. speciellt som kommentar på en bild på min hund. Det får mig att vilja himla med ögonen varje gång..... Varför väljer man sånt istället för att antingen gilla bilden eller bara skriva "kul bild/fin hund/ful hund/trist bild" eller vad man nu menar?
 
Jag stör mig på gif-användandet faktiskt! :D Sorry!

Skriver jag något på Facebook tex så kan jag få en kommentar från någon vän och så är det en hund eller något, som skuttar omkring eller viftar på svansen. speciellt som kommentar på en bild på min hund. Det får mig att vilja himla med ögonen varje gång..... Varför väljer man sånt istället för att antingen gilla bilden eller bara skriva "kul bild/fin hund/ful hund/trist bild" eller vad man nu menar?
Haha, oj 😂 Men det du beskriver ser jag som väsensskilt från gif-användandet i den här tråden t.ex.
 
Haha, oj 😂 Men det du beskriver ser jag som väsensskilt från gif-användandet i den här tråden t.ex.
Jo, det är skillnad, men ändå på samma spår! :D Och jag syftade inte på denna tråden utan i allmänhet, där man inte skriver något utan bara lägger in en...gif/symbol/wathever man vill kalla det, som reaktion eller kommentar till något. Jag drog det lite vidare så att säga, bara :D

Om jag berättar på Facebook att jag är ledsen och får en massa hjärtan i kommentarerna så förstår jag. Om jag skriver något och lägger in en bild på min hund och folk svarar med att först gilla min bild och sedan även lägga in en... det heter väl gif? inte emoji i alla fall, eller nåt på en hund som hoppar omkring eller viftar på svansen, förlåt, men jag förstår inte poängen. Vad menar folk. Orkar man inte skriva med ord längre?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 762
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
108 155
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
20 034
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
120 347
Senast: Lilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp