Störiga saker vi stör oss på, del 21

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag brukar få tips om typ falukorv. Har varit vegan i ganska många år nu så det är verkligen inget jag brukar köpa..
Ja kött får jag också tips om, aldrig köpt det. Att man får slumpmässiga tips är ju normalt men när de har hjärtmärkt en ”favorit som du brukar köpa” men som jag aldrig köpt, så undrar man ju var de fått det ifrån.
 
Ja kött får jag också tips om, aldrig köpt det. Att man får slumpmässiga tips är ju normalt men när de har hjärtmärkt en ”favorit som du brukar köpa” men som jag aldrig köpt, så undrar man ju var de fått det ifrån.
Har ryktesvägen hört att de ibland lägger in "fel" med flit för att man inte ska tycka det är alldeles för spot on och börja oroa sig för hur mycket data de egentligen har på en. Men jag har inte mer belägg för detta påstående än att min gubbe sa det för han hade "hört det nånstans" ^^
 
Att det är fan ORIMLIGT hur mycket vägarbeten de håller på med där jag bor. I min förra lägenhet bodde jag två år och jag tror de grävde upp vägen minst fyra gånger på den tiden. Flyttade ett kvarter upp och nu känns det som att de sågat upp asfalt utanför fönstret ett helt år?! JAG. FÅR. PANIK!
 
Tittade på den där fakturan igen och fakturadatum 10 maj den ska alltså vara betald idag O_o
Jag får skicka ett mail :mad:
Ett argt mail
Han kan behålla den där jävla dörren :devil:
Så jag skickade ett Mail där jag bestred fakturan och han undrar varför O_o
Jamen jag har ju inte fått någon dörr hit inte heller något datum när den ska sättas in :banghead:
Så han skulle leverera den imorgon
Jaja då kan du väl få betalt
Alltså jag blir sur han gjorde ett stort jobb här och fakturorna betalades inom 1-2 dagar men nu är jag inte kredit trovärdig längre :mad:
 
Kollar Au-pair på Irland på svtplay, det är fyra au pairer från Finland, just nu sitter de i en minibuss och bråkar/tjattrar. Det stör mig också att jag inte förstår när de pratar finska så jag måste läsa undertexterna.
En ummärä!
Den serien är ganska intressant 😂
 
Den serien är ganska intressant 😂
Ja, det är jätteofta som aupairerna lämnar familjerna bara ”poff”! Jag undrar om de har nån organisation som matchar familjer med au-pairerna, då brukar det ju bli bra. Dessa verkar flytta från familj till familj.
Har sett de andra finska aupair-serierna också, det var likadant där. Typ ”du passar inte oss, du måste flytta idag” eller ”jag kom hit för att festa, inte jobba, nu flyttar jag, hejdå”. :confused:
 
Ja, det är jätteofta som aupairerna lämnar familjerna bara ”poff”! Jag undrar om de har nån organisation som matchar familjer med au-pairerna, då brukar det ju bli bra. Dessa verkar flytta från familj till familj.
Har sett de andra finska aupair-serierna också, det var likadant där. Typ ”du passar inte oss, du måste flytta idag” eller ”jag kom hit för att festa, inte jobba, nu flyttar jag, hejdå”. :confused:
Ja men eller hur. Blev jätteförvånad. Särskilt med familjen som inte ens visste att de skulle få en kille som au pair 😅 Märkligt att det inte ens finns någon uppsägningstid??
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 749
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
108 143
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
20 031
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
120 332
Senast: Lilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp