Störiga saker vi stör oss på, del 31.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Apropå diskmaskiner. Hur svårt kan det vara!!!!
1000028935.jpg
 
Blev skickad på tyska kurs av arbetsförmedlingen. Fick tydligen ett ovanligt bra resultat. Personalen menade att jag är bättre på tyska än vad de är så de var väldigt undrande över att min förmedlare satte mig på denna kurs. Snacka om att hamna på vuxendagis...När arbetsförmedlingen gett upp, typ.
 
Blev skickad på tyska kurs av arbetsförmedlingen. Fick tydligen ett ovanligt bra resultat. Personalen menade att jag är bättre på tyska än vad de är så de var väldigt undrande över att min förmedlare satte mig på denna kurs. Snacka om att hamna på vuxendagis...När arbetsförmedlingen gett upp, typ.

Måste du söka jobb via dom? Låter ju som ett slöseri med tid
 
Att enhetschefen för min närmsta enhet (alltså inte min chef) idag på ett möte flera gånger påpekar att jag ska ta hand om mig, att hen är orolig för allt arbete jag gör och att jag ska vila ordentligt i jul, för att sen i nästa andetag ge mig en ny jättebrådskande arbetsuppgift men som jav absolut inte får jobba med i mellandagarna men som jag ändå ska ha ett utkast fördigt till henom i vecka två 😂 Arbetsuppgiften faller absolut inom mitt uppdrag, så inget problem i sig, men kändes som jag fick väldigt dubbla budskap fram och tillbaka flera gånger under det korta mötet 🙈
 
Att enhetschefen för min närmsta enhet (alltså inte min chef) idag på ett möte flera gånger påpekar att jag ska ta hand om mig, att hen är orolig för allt arbete jag gör och att jag ska vila ordentligt i jul, för att sen i nästa andetag ge mig en ny jättebrådskande arbetsuppgift men som jav absolut inte får jobba med i mellandagarna men som jag ändå ska ha ett utkast fördigt till henom i vecka två 😂 Arbetsuppgiften faller absolut inom mitt uppdrag, så inget problem i sig, men kändes som jag fick väldigt dubbla budskap fram och tillbaka flera gånger under det korta mötet 🙈
Värt att tillägga att jag även inför mötet försökte föra fram att jag vill är ha det lite utifrån mina förutsättningar, då jag faktiskt haft en del stressreaktioner de senaste veckorna och inte mått så bra, men det kändes som att det inte gick in alls.. Väldigt spännande att bli påstressad av någon som samtidigt vill att man ska ta det lugnt 😅 Det är inget ont i personen, men det går lite väl fort ibland..
 
Ja, herregud, jag såg en reklam för nått (minns ej vad så det var ju en mindre lyckad reklam på många sätt), men det stod: "Hamstra inte xxx". Så var det en bild på ETT MARSVIN! :banghead:
Haha vad fan! Som med tidningar, har de en artikel om råttor så kan man ge sig fan på att de använder en bild på en mus och vice versa. Förutom när de rör om i grytan och stoppar in en gerbil! :D

Att de har döpt om översättningen från Skenet bedrar till Håll Masken.
Varför :crazy:???
Men vad i helvete?! :eek:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
112 332
Senast: Lingon
·
Fritid Jag stör mig på att Formel 1-säsongen är nästan två månader bort. Min explore-page på insta och mitt feed på FB är fulla med roliga...
8 9 10
Svar
195
· Visningar
5 251
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
20 325
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
108 625
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp