Störiga saker vi stör oss på del 8

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag stör mig på att en trevlig tur på köpcentret blev överskuggad av ett arsel som tyckte att det kändes lämpligt att kalla mig fetto i förbifarten.
Och jag stör mig på hur mycket sånt här fått påverka min vardag i alla dessa år.
Jag kan bara hålla med om vad alla andra redan skrivit - vilken riktig idiot!
 
Jag stör mig på att en trevlig tur på köpcentret blev överskuggad av ett arsel som tyckte att det kändes lämpligt att kalla mig fetto i förbifarten.
Och jag stör mig på hur mycket sånt här fått påverka min vardag i alla dessa år.
:heart
Ledsen att du råkade ut för en sån. Jag har inte som vuxen råkat ut för såna kommentarer men har tänkt ut svar. Det ska ju inte behövas men tror det skulle kännas bra för mig själv att ge svar på tal ifall det skulle hända.
Hellre tjock än idiot/elak.
 
:heart
Ledsen att du råkade ut för en sån. Jag har inte som vuxen råkat ut för såna kommentarer men har tänkt ut svar. Det ska ju inte behövas men tror det skulle kännas bra för mig själv att ge svar på tal ifall det skulle hända.
Hellre tjock än idiot/elak.
Haha jag vet faktiskt inte vad man ska säga i det läget, enda repliken jag hört har varit typ "jag är fet, du är ful, jag kan banta" vilket mest signalerar att tjock=dålig. Idag kanske det är positivt, personen ifråga blir tydligen våldsam om man öppnar käften själv och jag är inte typen som slåss :p
 
Precis! Jag fattar inte! Och det stör mig att jag inte fattar :arghh: Eller ja, jag fattar att folk är dumma i huvudet, men jag vill veta hur de resonerar :cautious:

Det eller att de har extraljus på (såna man bara får ha med helljus) och så har de stängt av halvljusen istället. Jag fattar verkligen inte det. Vet de inte att man måste ha halvljus på dagtid?
 
Det eller att de har extraljus på (såna man bara får ha med helljus) och så har de stängt av halvljusen istället. Jag fattar verkligen inte det. Vet de inte att man måste ha halvljus på dagtid?
På tal om det står det bland polisens tjänstefordon här en drös bilar med olagliga extraljus :cautious: Nu vet jag ju inte om de ger fan i att använda de förvisso, men ändå. Polisen liksom! Så störande!
 
På tal om det står det bland polisens tjänstefordon här en drös bilar med olagliga extraljus :cautious: Nu vet jag ju inte om de ger fan i att använda de förvisso, men ändå. Polisen liksom! Så störande!
De har väl säkert någon dispens för att använda dom, varför skulle de annars sitta där? Och vem ska bötfälla dom liksom?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
115 286
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
105 976
Senast: pepp
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
22 081
Senast: Mkb
·
Fritid Jag stör mig på att Formel 1-säsongen är nästan två månader bort. Min explore-page på insta och mitt feed på FB är fulla med roliga...
12 13 14
Svar
275
· Visningar
7 775

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp