Jag är åttiotalist, inte sen sen, men andra halvan. Fast närmar mig 30 så känner mig rätt antik jag med
Då är vi nog rätt jämngamla. Dock finns det sätt att känna sig ung på ändå, typ vara aktiv i kyrkan eller inom kommunpolitiken.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är åttiotalist, inte sen sen, men andra halvan. Fast närmar mig 30 så känner mig rätt antik jag med
Då är vi nog rätt jämngamla. Dock finns det sätt att känna sig ung på ändå, typ vara aktiv i kyrkan eller inom kommunpolitiken.
Mig kan du iaf inte vara mamma(s) till!Ha ha! Jag sitter och skrockar i gungstolen - född på 60-talet som jag är.
Ni kan vara mina barn - alla födda från 85 och senare, min mamma sa att tidigare än så fick jag inte skaffa barn (som om hon bestämde det )....
Det börjar bli för gott om mammor här. @Mammas @Monstermom och @cirkusmammanHa ha! Jag sitter och skrockar i gungstolen - född på 60-talet som jag är.
Ni kan vara mina barn - alla födda från 85 och senare, min mamma sa att tidigare än så fick jag inte skaffa barn (som om hon bestämde det )....
Eller känna sig väldigt gammal när man är på utvecklingssamtal med barnens fröken och inser att de är typ 10 år yngre än en själv...Då är vi nog rätt jämngamla. Dock finns det sätt att känna sig ung på ändå, typ vara aktiv i kyrkan eller inom kommunpolitiken.
Eller när de försöker påstå att man är jämngamla...Det är lurigt att umgås med pensionärer. Antingen blir man degraderad till ett barn; "Lilla gumman, vad ska du bli när du blir stor?" Eller så är de superhippa och får en själv att känna sig som en pensionär.
Jag säger surikat, de verkar ha ett ganska roligt liv med lek och bus och kärlek.
Elefant helt klart, ståtliga stora och chillare.
Jag är kattmänniska ända in i märgen. Jag hade gärna varit ett stort kattdjur, varför inte ett lejon? De lever dessutom i familjekonstallationer och det gillar jag. Dessutom - som den feminist jag är så gillar jag att det nästan är ett matriarkat bland lejonen - hanarna är visserligen ståtliga, men det är honorna som gör jobbet.
Elefant! Kvinnorna styr och hanarna kan få komma in på nåder när kvinnan har lust!
Vad i hela friden pratar ni om i min fina barntillåtna tråd?Du vet när man är så ung att man fortfarande har kiss på "tofsen"?
Elefant helt klart, ståtliga stora och chillare.
Lejon tänkte jag inte på ens. Helt säker på att jag är en katt.
Vad i hela friden pratar ni om i min fina barntillåtna tråd?
Jag har också dilemma för jag måste också rösta tidigt idag.
Jag har fastnat lite för @Lilltess inkonsekvens:
Om man är en elefant känns det knepigt att vara helt säker på att man är en katt.
Kan det vara en ledarvarg som vill hinta till lyan om att hen inte är den hen verkar?
LenaH röstar på Lilltess