Inget, har jag påstått det?Förlåt, men här hänger inte jag med. Vad har min röst på Snurr att göra med Mammas röst på dig?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inget, har jag påstått det?Förlåt, men här hänger inte jag med. Vad har min röst på Snurr att göra med Mammas röst på dig?![]()
Va? Varför just de två? Du röstade ju på Habina?Just nu känner jag bara att lyan säkert jublar. Mammas röstar på Cirkus, Cirkus röstar på Mammas. Känns som att de sitter i lyan ihop och skrattar![]()
Inget, har jag påstått det?
Nej, men du citerade Snurrfians svar till mig. I mitt huvud citerar man inlägg för att förtydliga eller svara på ett resonemang. Du verkar dock tänka annorlunda?
Igår diskuterade jag ledarvargen, idag har jag inte gjort det. Det känns som om du slarvläser och jag undrar om det kan vara så att du och Habina sitter i lyan och försöker få ut mig med hjälp av Mammas. Å andra sidan, åker jag idag så är det kanske ingen större förlust för den goda sidan, det finns andra som är viktigare för den goda sidan.
Det konstiga i så fall är att Mammas röstade på mig.
Jag tycker hennes röst var superkonstigt. Hon hakade totalt fast i en ynklig detalj när både du och jag försökte förklara oss så var hon helt låst.
Hm. Jag tror inte att jag lyckas koppla ditt inlägg som ett svar på Snurrfians överhuvudetaget. Jag läser Snurrs inlägg som ett försvar mot min teori (helt rimligt). Ditt inlägg läser jag som ett försök att bolla en idé ang. Mammas med Snurr. Är det så att du vill skifta Snurrs misstanke från Habina till Mammas?![]()
Det jag svarade på var just hur hon tyckte att Mammas skulle hjälpa till att få ut henne. Jag tycker det stämmer på allt utom rösten som Mammas sen la på mig. Mest ett konstaterande att Mammas agenda kändes som att kasta misstankar på Snurrfian och mig.
(tog bort fetningen av rösten för att det inte ska blandas ihop)LL, är det verkligen ok att inta alkoholhaltiga drycker när man teoriar? Är inte det doping?
Jag reagerar lite på hemlig, att påstå att rosa med ljus man och svans och en blomma är typiskt tjejigt är sådär könsnormigt som jag inbillar mig att onda håller på med.
Jag funderar på om Lenis försöker säga något med sitt "Strejkej".Strejkej... Strejka ej? Någon slags kod från ledarvargen till lyan?
Niyama skrev "Nu ska jag kolla min roll, jag ville fundera över fördelningen först för annars är det så lätt att bli färgad av vilken sida man står på.". Jag förstår inte riktigt uttalandet, om man är god, är det en dålig sak att bli färgad av det? Åh andra sidan behöver inte en ond fundera över fördelningen heller.
Jag finner också #53 något underligt, hon röstar på Snurr för att "för att hon tycker det är en aning ulvigt att jag valde svart, för "de brukar ju ha mörka färger". Dels är väl inte alls ulvar särskilt mörka och dels undrar jag vad man i så fall ska tro om Snurrfian själv med tanke på hennes profilbild...", Jag kanske fattar det fel, men hon röstar delvis på Snurr för att Snurr tyckte svart var en aning ulvigt färgval och dels för något hon själv inte tycker är ulvigt? Låter som en ond som röstar på någon den vet är god.
Jag funderar även vem Habina är på spåret i #62...En typiskt ulvig sak att tänka på spår tänker jag!
Snurrfian verkar i #63 tänka väldigt mycket på käk också tycker jag.
Jag fastnar på Qs formulering "Mina ögon har då fastnat på @Artline som tydligt skriver antal. ( 3 ess ) och dessutom vill se ut som en sådan?"
Artline skrev visserligen ett antal, men det känns inte speciellt konstigt när hon faktiskt hade en sån tatuering. Q däremot formulerade sig så säkert på antalet onda vilket får mig att fundera på om hon har facit?
Mistimed röstar på Niyama
För jag tycker hon är den som är skummast just nu.
Är du helt säker på att man inte hinner se en röst som kommer en minut innan? Jag håller inte med om att man kan vara säker på det - däremot så är det väl troligt att man inte hinner se
För att jag tycker inte att jag behöver reflektera över det eftersom jag snarare tror att båda skulle kunna vara goda och röstade på den som kändes mest skum... Men jag undrar varför du är så säker på att Mistimed inte kan vara ulv? Timing okej, men om Artline är god också så handlar det kanske inte om en räddning utan om att rösta ut en god, och det skulle kunna göra båda onda oavsett när de röstade.
Men att du själv inte reflekterar över att det kan finnas fler scenarion är inte skumt då?
Jag tycker ju att hemligs röst på habina är rätt märklig. Men nu röstar Idahoe en annan jag har på min misstänkta lista på hemlig med ungefär samma tankar som jag har. Nu röstar Mammas på mig och jag är rätt irriterad på att hon har hakat fast i något som jag inte tycker stämmer. Hela tiden har hon klumpat ihop mig och snurrfian, flera gånger har jag svarat henne och hon verkar inte ens bry sig i vad jag svarar. Dessutom om jag inte missminner mig alldeles har hon själv pratat om räddning av Art. Jag vet inte om detta gör henne ond. Däremot så verkar hon har fastnat helt i sin tanke om vad som är så förfärligt skumt.
Jag känner att jag måste få iväg en röst jag med.
cirkus röstar på Mammas
då jag tycker dte är märkligt att hon har fastnat så hårt i en liten sketen detalj som i allafall jag inte ens har skrivit. HOn har ju själv resonerat runt den där räddningen.
Desutom anklagar hon mig för att inte läsa inlägg och det känns inte ok. Jag tror hon har onda avsikter här
Det konstiga i så fall är att Mammas röstade på mig.
Jag tycker hennes röst var superkonstigt. Hon hakade totalt fast i en ynklig detalj när både du och jag försökte förklara oss så var hon helt låst.
Du fastnade i en detalj och såg inget annat. Snurrfian blev utröstad och jag tror du hjälpte till bra där. Hon var bevisligen god.Funderar över @hemlig som har en ytterst märklig teori, som känns osedvanligt tunn dag två. Att använda ett annat (korrekt) ord för tagel, vad i det gör någon ond? Å andra sidan, jag hänger inte med i hemligs sätt att resonera som jag sett i tidigare lekar när hon resonerat konstigt (i mitt tycke dårå) och ändå varit god. Så jag vet inte om skum = ond i detta fall.
Vidare funderar jag över @cirkus och tycker att hon känns väldigt hård och oresonlig. Jag tycker att när detta inlägg nedan kommer EN MINUT efter en annan känns det väldigt snålt om tid att se den och sedan lägga en räddningsröst. Snarare isf att hon planerat att lägga en andraröst eftersom flertalet ulvar kanske hade en röst var (vilket inte vore märkligt med de spridda rösterna) och bestämt sig för att lägga en andraröst på en god. Men jag köper inte att det skulle vara troligt att det är en räddningsaktion av Artline. Iaf inte att det ska vara så troligt att hon väljer att helt bortse från detta faktum, och det är det som gör att jag tycker cirkus är skum.
(tog bort fetningen av rösten för att det inte ska blandas ihop)
Vet att Snurr inte är med oss, men vill ändå bemöta en såhär uppenbar missuppfattning av vad jag skrev, så ingen annan tror det.
Jag är på inget som helst sätt säker på att Mistimed inte är ulv, men jag tycker att det är underligt att två spelare som är vana väljer att ignorera en rätt stor del när de resonerar kring min teori. Dvs att de inte tar upp det faktum att mistimeds röst kommer inom en minut från rösten på art.
Jag gör det. Men jag tyckte att ni två var skumma, det är fristående från teorin som så, det var ni som agerat skumt. (även detta ett förtydligande av min teori och inte svar till snurr, men vill inte ha missförstånd).
Jag tycker att detta är märkligt, i första inlägget verkar hon mest irriterad, inte tro att jag är ond, i inlägget efter tror hon att jag har onda avsikter? Är hon verkligen ute efter att hitta onda, eller vill hon bara hitta en god att rösta på som inte kommer ifrågasättas och få andra att peka ut henne som ond?
Tycker här att hon misskrederar min teori, som jag inte fann så tunn som hon verkar tycka. Jag hittar något jag finner skumt, jag fortsätter att tycka att det är skumt även fast hon skriver, och det får jag inte tycka? Jag såg era förklaringar, jag tyckte inte att din höll så jag röstade på dig? Kanske inte världens bästa teori, men att dra ner det till en "ynklig detalj" är lågt, det är oftast på "ynkliga detaljer" jag hittar ulvar. Vilket givetvis kan vara irriterande om en är ulv, givetvis.
Edit: Blev stressad av DL och ville få iväg inlägget innan dess, därför är det lite slarvigt skrivet i slutet. Hojta till om det är några oklarheter.![]()
Du fastnade i en detalj och såg inget annat. Snurrfian blev utröstad och jag tror du hjälpte till bra där. Hon var bevisligen god.
För att de röstade på varandra, det är nåt som skaver där men jag kan ha fel. Jag står fast vid min röst på Habina. Hade dock hoppats på nåt mer att gå på idag, så får klura vidare på vad som sagts tidigare i leken.Va? Varför just de två? Du röstade ju på Habina?
Nej, jag hade kasst med tid sedan typ innan jag postade det inlägget och letade då inget nytt, men var tvungen att svara på era inlägg som visade att snurrfian missförstått och om du med flit valde att inte se mina inlägg för vad de var eller om även du missförstod vet jag inte. Jag såg visst annat men tyckte att det var skumt. Och som jag skrev trodde jag inte att det var båda ni som var onda, det hade varit skumt. Men att undlåta att ta upp den saken att det var så tätt mellan rösterna när ni skrev om det tycker jag är skumt. Jag vidhåller det.
Och jag vidhåller att du inte ville se andra möjligheter, tidsbrist eller inte.Teorin om att en räddningsaktion inträffat var inte särskilt sannolik vilket jag nämnde redan från början - därför tycker jag att det var konstigt att du inte kunde släppa den detaljen . Jag förstod vad du menade med tajmingen, men jag tycker inte att den är så skriven i sten som du ville ha den till och det reagerade jag på.
Alltså, försöker du skriva om min teori eller missförstår du den? Jag vet inte hur jag ska förklara den bättre.
Det handlar inte om huruvida det var en räddningsaktion eller inte. Det är inte intressant (i teorin mot dig).
Det handlar om att du undlät att reflektera över att det var en minut mellan de två rösterna, vilket bör innebära att mistimed inte kan ha sett rösten på Art. Det kan hon ha gjort, men det är hyfsat orimligt, varför jag tycker att det är märkligt att du inte resonerar om det (vad du sedan kommer fram till är sekundärt, poängen är att det var skumt att du inte reflekterade över det).
Det är också anmärkningsvärt att du kallar flera saker för "detaljen". "Detaljen" jag misstänkte dig för var att du inte skrev om den lilla tid som fanns emellan rösterna. Nu har "detaljen" plötsligt börjat handla om räddningsaktinen?
Jag lutar just nu åt att du försöker vrida om vad jag skriver med flit och inte att du missförstår vad jag menar.
Jag tror inte vi kommer längre. Jag förstår vad du menar med tajmingen hur många gånger ska jag behöva säga det? och jag håller helt enkelt inte med. Jag ser andra möjligheter. Det handlade om en rätt lös teori om en räddningsaktion, men du hakade upp dig på en enda sak, tajmingen, som jag har förklarat inte behöver vara relevant.
Fast nej, det är inte det det handlar om. Det är att du väljer att inte resonera om det. Du kan absolut komma fram till att det kan vara så ändå, det är det faktum att du ignorerar det som är intressant.