Jag är också trög för jag var inte heller helt med förrän @Lenis beskrev scenariet.Ang att jag inte förstod att goda lyan kunde ha skickat en rad redan nu beror på att jag är trög.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är också trög för jag var inte heller helt med förrän @Lenis beskrev scenariet.Ang att jag inte förstod att goda lyan kunde ha skickat en rad redan nu beror på att jag är trög.
Hoppas allt går bra och att liten bara vill ta liten plats i flytten!Ber om ursäkt om det blir lite virrigt ikväll, har dels inget att anteckna på då allt är nerpackat och dels var det inga bra besked hos barnmorskan då liten inte växer så vi måste på ultraljud senare i veckan, så är lite mycket att hålla i skallen.Är säkert inget men svårt hålla oron ifrån sig, men jag ska försöka få till nån form av inlägg nu ändå.
Jag gillar inte Artlines spel (sista minuten röst igår och, i mitt tycke, ogrundad röst på Lenis idag) och jag är fortfarande väldigt tveksam till LenaH/Hemlig. Har vi en luden trio i Cirkus, Artline och LenaH/Hemlig?
Araminta röstar på Cirkus
Jag som tyckte din röst på @Lenis var lite intressant jag!Sämsta lekdeltagandet någonsinJag har inte lika stor koll som jag hade velat och jag röstar på fel person
![]()
Alltså - jag har jättesvårt att se att en ond @Artline skulle lägga upp ulven Idahoe för lottning i sista minuten DL2?
För mig talar det mer för godhet än ondska.
Men va? Du menar att @Artline skulle vara ledarvargen?? Ledarvargen kände ju till alla i lyan och mtp vad @Habina bör ha fått för info (vem lyan käkar) så bör ju isf @cirkus vara just ledarvargen.Jag tänker att Artline kanske inte visste om att Idahoe var en undersåte i det läget. Och att Idahoe och resterande kumpaner i lyan därmed inte heller visste om Artline och gjorde tabben att försöka käka henne.
Det här inlägget får mig att tro att du är en förvirrad god. Annars luras du väldigt bra. Lena har förklarat det jag tänkte skriva här näst.Jag tänker att Artline kanske inte visste om att Idahoe var en undersåte i det läget. Och att Idahoe och resterande kumpaner i lyan därmed inte heller visste om Artline och gjorde tabben att försöka käka henne.
Men va? Du menar att @Artline skulle vara ledarvargen?? Ledarvargen kände ju till alla i lyan och mtp vad @Habina bör ha fått för info (vem lyan käkar) så bör ju isf @cirkus vara just ledarvargen.
Det får vi iofs svar alldeles strax men din tanke haltar ju inte bara, den är ju helt enbent!
Iofs talar det faktiskt för din godhet men va?!?![]()
Neje, nu tror jag ju att du är god så nu vill jag ha dig kvar!
Jag ger upp. Lyncha mig. Ät mig. Jag klarar ju inte av att lägga ihop två och två just nu![]()
![]()
![]()
Du skrev iallfall rätt namn i ditt röstinlägg. Det är inte alla som klarar det
Jag ger upp. Lyncha mig. Ät mig. Jag klarar ju inte av att lägga ihop två och två just nu![]()
![]()
![]()
Alltså - jag har ju då tittat lite mer på vad jag tror är en koppling mellan Idahoe och @Mistimed och jag hittar lite teorier om varann som mest inte säger någonting. I mitt inlägg som försvann så hade jag tre liknande men nu hittar jag dem inte och blir väl också lite sur. Men typ denna:
Mistimed skrev: ↑
Hedinn hade en tanke ( #174) om Idahoe som jag också reagerade på med Idas inlägg #166 efter uppdateringen. Jag har ju dock "fått lära mig" att det är en skum grej att göra, jag brukade också göra det. () Jag noterar också att hon inte verkar tycka Cirkus uttalande #169 som väl också ger lite samma vibbar är skumt? Då undrar jag såklart varför Idas är mer värt att notera än Cirkus (om det finns någon mer anledning än Idas inlägg precis innan som hedinn också nämner)?
Klicka för att se mer...
Dvs en teori som mest skyler över. En från Ida:
En teori där man mest visar att man teoriar. Eller nåt.
Allt detta är naturligtvis indicier men det tar mig tillbaka till min grundtanke - ulvar brukar inte rösta på samma i tidiga DL så då gör man det?
Två ganska sena röster på samma (goda) spelare, de vågade nog tro på att Niyama inte var ledarvargen.
Med allt detta sagt så tror jag nog ändå att @Habina fått spioninfo om vem lyan ville käka och därför har hon nog rätt i att @cirkus är ledarvargen.
Jag hade svårt att se cirkus i lyan men som ensamvarg - sure.
Därför:
LenaH röstar på cirkus
Men annars hade min röst fallit på Mistimed (som jag envisas tänka som Misti-med fast jag hajar att det ska vara Mis-timed!)