Du får inte plats i lyan.Haha, jag argumenterar inte för att jag är ond, jag är bara skeptisk till varför du ser mig som god.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du får inte plats i lyan.Haha, jag argumenterar inte för att jag är ond, jag är bara skeptisk till varför du ser mig som god.![]()
Ja, jag ser en skillnad i när det bara är ett spel för gallerierna (som det är i tidiga DL) och en såhär tydlig händelse som det var igår.
Ser du skillnaden? Det ena är teater och det andra en följd av info.![]()
Nej nej, jag tror inte alls att du hittade på att ditt inlägg blev klippt! Det var rätt uppenbart att något hände med det.Då förstår jag bättre hur du tänker iaf.Tänker på att jag missade att lägga min röst på hemlig, tycker du det var så dåligt att det verkade vara teater? Iom att du tänkte att jag skulle ha gjort nån form av deal med Idahoe och Mistsmed för att rösta alla på samma enligt ditt inlägg #501.
Nej nej, jag tror inte alls att du hittade på att ditt inlägg blev klippt! Det var rätt uppenbart att något hände med det.
Det var bara en iakttagelse - om din röst kommit med så hade ni alla tre röstat på samma.
VarsågodTack ulvar och heja goda!!!!!![]()
Var Habina BORGMÄSTARE?!Uppdatering
Megan försökte ta sig in i Tambelon men kom inte längre än precis innanför porten innan hon blev infångad.
Habina var Borgmästare
DagDL 21.30
![]()
Hur går det @Araminta haar du vaknat än?![]()
Det som talar till karaktärens fördel är att både Ida & Mistsmed röstade där och la upp hemlig för lynch. Nu har ju sånt hänt förr när nån ond förvirrad lagt upp en kollega, eller nån som haft det tajt med tid velat ut, men generellt skulle jag vilja se det som gott. Dock var det ju i denna lek så att hemlig VILLE ut och bli utbytt. Risk för att hon kan ha velat ut och samtidigt skapa alibi, perfekt läge att låta sina kumpaner rösta ut en.. Hur tänker du med det @Mammas ? Som jag ser det när jag läser skrev inte hemlig förrän dagen efter hon fick sina röster av onda att hon ville ersättas. Dock kan jag ha läst fel.
http://www.bukefalos.com/threads/ulvlek-mlp-tambelons-aterkomst.1428512/page-25#post-17896228Är det någon som har en uppdaterad röstlista? Jag har, som ni märkt, tappat greppet (och till viss del lusten) till den här leken och hade varit enormt tacksam för lite hjälp![]()