Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Ulvleken!

Aha, det hände mig i förra leken att jag fick ett pm som var från en ulv till alla andra ulvar + mig. Det var precis i slutet så det hade ingen betydelse.

precis, och jag kom ihåg det eftersom jag var i lyan då.

Först var jag tvungen att läsa om min rollbeskrivning femtioelva ggr för att se om jag missat att jag var i lyan - men sedan när jag fattade att jag fått felskick, PMade jag desperat LL om vad jag skulle göra (och nej, jag öppnade aldrig PMet jag fick)
 
Sv: Ulvleken!

Och det blir lite tröttsamt att hoppa på andras röstning bara för att säkra sig själv gång på gång. Men som sagt det slutade ju bra ändå!

Och du hade ju rätt - Vår_Vinter var ju också ond!

Men jag har skrynklat min hjärna över det här idag. Jag tog för givet att "teamet" var en sekt.
 
Sv: Ulvleken!

Bra jobbat !!

Jag blev så himla nervös när ingen verkade fatta hur god jag var. Och sen så är jag glad att jag imorse insåg att Hedinn var god, M&M visste jag ju ehrrrm att de var goda.
Ha! Och jag som var så himla säker på att det var du som var ond! Som jag tyckte att jag kämpade för att få med mig de andra på att du visst var god när Gravinda kom med teorin om att GA skulle siat dig som ond. Så fel hade jag... :D
 
Sv: Ulvleken!

Är det bara jag som tycker att denna lek fick ett abrupt slut?

Gravinda: Helt ok att det händer saker. Viktiga är att du å bebis mår bra :).

Sasse: tack för leken!

Hoppas detta var sista gången som ond. Faktiskt svårare än jag först trodde (inte för att det är lätt att spela god heller). Men får dåligt samvete av att lägga skuld på folk som man vet är goda :o

Jaja det är ju faktiskt bara en lek. Men ändå.
 
Sv: Ulvleken!

Jag tycker det är jättesvårt att spela när man vet någons ond/godhet. Jag var ju siare och hade väldigt svårt att få andra att förstå dels det och vem jag hade siat och hur. Jo, mammas fattade att jag hade siat henne god.

Generellt sett så är jag jättetacksam över rollerna jag fått. Jag började som spion, perfekt även om jag blev så sabla lurad av Myrten, sen så var jag i gäng med Sasse och en till som jag inte minns just nu som blev utröstad typ direkt. Och sen nu då som siare.
 
Sv: Ulvleken!

Jag vill bli "riktig" ond någon gång! Har bara varit god och nu spion, men fick ju inte vara med i lyan. Jag vill gnida de elaka geniknölarna :devil:.
 
Sv: Ulvleken!

Första gången jag var ulv så blev jag så glad, ÄNTLIGEN tänkte jag. Efter den gången så avskyr jag det. Jag är verkligen usel på att spela ulv.
Den roligaste roll jag haft var brevbärare
 
Sv: Ulvleken!

knapp

Tack alla för en rolig lek! :)

Jag är förstås nöjd med att min sida vann även om jag kanske inte gjorde så mycket nytta :p

Jag frågade för övrigt nästan direkt jag fått min roll om lillgrådis var ond ifall någon är nyfiken, min extra röst använde jag aldrig.
 
Sv: Ulvleken!

Är det bara jag som tycker att denna lek fick ett abrupt slut?

Det blir ju det om den ena av två lynchas och den andra kickas. Inget att göra åt. Det händer inte så ofta dock.

Lillelorden: Du får väl smöra för glömmerallt nu då ;) Eller Niyama om du inte är med i dubbelnicksleken.
 
Sv: Ulvleken!

Btw tyckte jag att det var skönt att du dog! Att vara god spion med en ond spion är skitsvårt, man måste ju vara jätteförsiktig med vad man skriver för att den onda inte ska lista ut vem man är. :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
29 777
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ Har blivit fasonerad av zoombier, läst på en del och sett på serier som walking dead. Vad tror ni? Kan det bli en zoombie invasion...
8 9 10
Svar
199
· Visningar
9 392
Senast: Exile
·
Tjatter Nu fick det vara nog enligt Tiffany. Nu var det inte bara troll i bäcken (där det verkligen inte hade att göra), men nu hade feerna...
24 25 26
Svar
516
· Visningar
21 371
Senast: qitis
·
  • Låst
Tjatter Det var en gång en prinsessa vid namn Cimorene, som bodde i det blomstrande kungadömet Linderwall. Linderwall var ett lugnt kungadömme...
51 52 53
Svar
1 058
· Visningar
36 922
Senast: Intejag
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp