Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Ulvleken!

Uppdatering!

Det började så smått bli lugnare och säkrare på gatorna, men än var det inte helt över. Alice med de resterande överlevarna samlade ihop så mycket vapenutrustning de kunde tänkas behöva för att skjuta bort de allra sista zombiesen, och sedan gick de ut. Det tog en stund och ammunitionen var nästan slut, men tillslut hade de klarat av att förhindra smittspridningen så gott som helt och hållet!

Karamelldrottningen var zombie

Gravinda kickas pga 3 missade DL, hon var zombie

Grattis goda!!
 
Sv: Ulvleken!

TJOHO!

När KD blev så uppenbart ond efter DL fick jag lite ågren, men jag var ju inte fel ute jag heller.
 
Sv: Ulvleken!

Yey! :D Så, nu är jag nyfiken, vilka hade vilka roller? Myrten ängel och cirkus siare? Eller är det Heddan som är siare? :p
 
Sv: Ulvleken!

Yey! :D Så, nu är jag nyfiken, vilka hade vilka roller? Myrten ängel och cirkus siare? Eller är det Heddan som är siare? :p

Jag är också nyfiken. Själv var jag välsignad.

Jag gissar att Heddan var ängelns arvtagare med förmåga att sia och att hon ingick i en sekt. Ser ingen annan möjlighet att Paddi var så säker på att bumpo var ond annars. Men varför Grådis i så fall röstade avvikande vet jag inte.
 
Sv: Ulvleken!

Bra jobbat !!

Jag blev så himla nervös när ingen verkade fatta hur god jag var. Och sen så är jag glad att jag imorse insåg att Hedinn var god, M&M visste jag ju ehrrrm att de var goda.
 
Sv: Ulvleken!

Jag var alltså ängelns arvtagare och jag siade först Mammas och sen Myrten.
Det var lite svårt för mig att hitta superbra motiveringar till varför jag ansåg er som goda, ni VAR ju det liksom.
 
Sv: Ulvleken!

Ah, då är du Jill alltså. :D

Då är Heddan ängel, jag är spionen. :D

Jag visste ju att du siat mig, men det var svårt att hitta vem det är som visste att jag är god, det kom efter att du siade Myrten och Myrten nojade över att du plötsligt trodde hon var god. :p
 
Sv: Ulvleken!

Tjoho!!!!

Bra jobbat goda :)

Tack alla för kul lek - det har varit nervigt att följa den från sidan senaste dagarna!
 
Sv: Ulvleken!

Rollerna!

Shaggy - Becky
cirkus - Jill Valentine
glömmerallt - Ada Wong (kärlekspar)
Hedinn - Alice
bumpo - Zombie
vår_vinter - Zombie
Lenis - Claire Redfield
Lillgrådis - Leon S. Kennedy (kärlekspar)
Gravinda - Zombie
Paddington - Barry Burton
Lillelorden - Albert Wesker
Niyama/Myrten - Luther West
Karamelldrottningen - Zombie
Mammas - Carlos Olivera


Lynch 1

Hedinn röstar på Mammas
Paddington röstar på Shaggy
Gravinda röstar på lillgrådis
Karamelldrottningen röstar på Lillelorden
Vår_Vinter röstar på Lillgrådis
Shaggy röstar på Lillgrådis
bumpo röstar på Paddington
Lillelorden röstar på Shaggy
Lillgrådis röstar på Gravinda
mammas röstar på karamelldrottningen
Lillgrådis ändrar röst till Shaggy
cirkus röstar på bumpo

Natt 1

Alice skyddar sig själv (Hedinn)
Ada Wong siar Lillgrådis
Jill Valentine siar Mammas
Zombiesen dödar Lenis
(Paddington får en extra sia pga att bumpo råkade PMa henne med rubriken "SV: ulvar")

Lynch 2

Hedinn röstar på bumpo
Paddington röstar på bumpo
Karamelldrottningen röstar på Lillgrådis
Lillelorden röstar på Mammas
cirkus röstar på Lillgrådis
Lillgrådis röstar vår_vinter
Vår_vinter röstar på Paddington
glömmerallt röstar på cirkus

Natt 2

Alice skyddar Paddington
Zombiesen dödar glömmerallt, som tar med sig Lillgrådis

Lynch 3

Karamelldrottningen röstar på mammas
Hedinn röstar på Vår_Vinter
Gravinda röstar på Cirkus
mammas röstar på vår_vinter
Paddington röstar på vår_vinter
Lillelorden röstar på Paddington
cirkus röstar på vår_vinter
Myrten röstar på Vår_Vinter

Natt 3

Alice skyddar Hedinn
Zombiesen dödar Paddington
Jill Valentine siar Myrten

Lynch 4

Hedinn röstar på karamelldrottningen
Lillelorden röstar på Karamelldrottningen
cirkus röstar på Lillelorden
Karamelldrottningen röstar på Lillelorden
mammas röstar på lillelorden
Myrten röstar på Lillelorden

Natt 4

Alice skyddar Mammas
Zombiesen dödar Mammas

Dag 5

Hedinn röstar på karamelldrottningen
Mammas röstar på Karamelldrottningen
Karamelldrottningen röstar på Gravinda
Myrten röstar på Gravinda
cirkus röstar på Karamelldrottningen
 
Sv: Ulvleken!

Jag gissar att Heddan var ängelns arvtagare med förmåga att sia och att hon ingick i en sekt. Ser ingen annan möjlighet att Paddi var så säker på att bumpo var ond annars. Men varför Grådis i så fall röstade avvikande vet jag inte.

Jag hade faktiskt inte med Ängelns ättling överhuvudtaget, däremot rollen Älva :)
 
Sv: Ulvleken!

Kommer ni ihåg efter DL1 att det hände en incident....

Well, jag fick ett mail.... jag inte borde ha haft.... :o :

Det är inte bara jag som gör sådant, alltså?:rofl::rofl::rofl:

Jag var övertygad om att Hedinn siat och att ni var i sekt när du följde henne både DL2 och 3. Eller, ja först trodde jag du var spionen. Men sedan dog du...
 
Sv: Ulvleken!

Aha, det hände mig i förra leken att jag fick ett pm som var från en ulv till alla andra ulvar + mig. Det var precis i slutet så det hade ingen betydelse.
 
Sv: Ulvleken!

Bra jobbat, medgoda! Inte minst Myrtens många och långa analyser. :D Och fullt begripligt om Gravinda haft lite annat att tänka på än leken... Samt tack Sasse som LL. :)

Jag gissar att Heddan var ängelns arvtagare med förmåga att sia och att hon ingick i en sekt. Ser ingen annan möjlighet att Paddi var så säker på att bumpo var ond annars. Men varför Grådis i så fall röstade avvikande vet jag inte.

Jag har inte varit i någon sekt som jag fattat åtminstone, det enda jag visste var att jag och glömmerallt hängde ihop. Jag tyckte själv det var ganska dumt att jag hade röstat avvikande när jag såg att bumpo var ond men jag kände mig inte tillräckligt övertygad om den saken när jag la min egen röst. Och det blir lite tröttsamt att hoppa på andras röstning bara för att säkra sig själv gång på gång. Men som sagt det slutade ju bra ändå!
 
Sv: Ulvleken!

Det är inte bara jag som gör sådant, alltså?:rofl::rofl::rofl:

Jag var övertygad om att Hedinn siat och att ni var i sekt när du följde henne både DL2 och 3. Eller, ja först trodde jag du var spionen. Men sedan dog du...

Nope, du satte igång en trend där :D

Nej, jag var inte i sekt m någon förutom på "pappret"
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
29 789
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ Har blivit fasonerad av zoombier, läst på en del och sett på serier som walking dead. Vad tror ni? Kan det bli en zoombie invasion...
8 9 10
Svar
199
· Visningar
9 393
Senast: Exile
·
Tjatter Nu fick det vara nog enligt Tiffany. Nu var det inte bara troll i bäcken (där det verkligen inte hade att göra), men nu hade feerna...
24 25 26
Svar
516
· Visningar
21 374
Senast: qitis
·
  • Låst
Tjatter Det var en gång en prinsessa vid namn Cimorene, som bodde i det blomstrande kungadömet Linderwall. Linderwall var ett lugnt kungadömme...
51 52 53
Svar
1 058
· Visningar
36 926
Senast: Intejag
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp