USA valet đŸ‡ș🇾

SjÀlvklart vill jag att...

  • Joe Biden tar hem detta!

    Röster: 167 88,4%
  • Att Donald Trump vinner!

    Röster: 7 3,7%
  • Skitsamma bĂ„da Ă€r av samma skrot och korn

    Röster: 15 7,9%

  • Antal omröstningsdeltagare
    189
Jag tror inte jag vet nÄgon som öppet tycker att Trump ska vinna. Vi i Sverige och vÀrlden vinner ju mer pÄ att Biden vinner. Sen att Trump gÄr hem hos sina vÀljare Àr en annan femma
Oj. Jag vet mÄnga. Kanske beror pÄ att Sverige Àr vÀldigt vÀnstervridet.
Trump har gjort mycket bra men det har knappt rapporterats om det i Sverige utan det Àr en extremt ensidig rapportering.
Sen har Trump sina brister ocksÄ. Absolut. Men politiskt tror jag mer pÄ republikanerna Àn demokraterna.
 
Trump har gjort mycket bra men det har knappt rapporterats om det i Sverige utan det Àr en extremt ensidig rapportering.
BerÀtta vad Trump har gjort för mycket bra!

Man kan ju t.ex dra upp det dÀr fredsavtalet mellan Israel och tvÄ arabiska lÀnder, det var vÀl riktigt bra?
Men skrapar man lite pÄ ytan sÄ handlar ju denna konflikt mellan Palestina och Israel, och ska det hÀr fredsavtalet klassas som 'bra' vill jag veta var Palestina finns i avtalet, vilken roll de har.
SÄ: Ser bra ut vid första anblick. Men blir rÀtt ihÄligt dÄ man lyfter lite pÄ skynket.
 
Haaa jag röstade pĂ„ Trump för jag lĂ€ste frĂ„gan ”jag tror xx vinner”. Sorry. Jag hejjar pĂ„ biden men tyvĂ€rr tror jag Trump tar hem det. Å andra sidan har vi överlevt i fyra Ă„r med honom och de har gĂ„tt fort sĂ„ förhoppningsvis överlever vi fyra till i vĂ€rsta fall.

KÀnner för övrigt bara folk som gÄtt i livets hÄrda skola som vill att Trump ska vinna, vet inte om det finns nÄgot samband :cautious:
 
Haaa jag röstade pĂ„ Trump för jag lĂ€ste frĂ„gan ”jag tror xx vinner”. Sorry. Jag hejjar pĂ„ biden men tyvĂ€rr tror jag Trump tar hem det. Å andra sidan har vi överlevt i fyra Ă„r med honom och de har gĂ„tt fort sĂ„ förhoppningsvis överlever vi fyra till i vĂ€rsta fall.

KÀnner för övrigt bara folk som gÄtt i livets hÄrda skola som vill att Trump ska vinna, vet inte om det finns nÄgot samband :cautious:
Livets hÄrda skola? Nja jag tÀnker mer tvÀrtom. Mer konservativt? Fast med olika bakgrunder kanske?
 
Oj. Jag vet mÄnga. Kanske beror pÄ att Sverige Àr vÀldigt vÀnstervridet.
Trump har gjort mycket bra men det har knappt rapporterats om det i Sverige utan det Àr en extremt ensidig rapportering.
Sen har Trump sina brister ocksÄ. Absolut. Men politiskt tror jag mer pÄ republikanerna Àn demokraterna.
Ensidig rapportering đŸ€”
VÀldigt vÀnstervridet Sverige hÄller jag verkligen dÄ inte med om :laugh:
 
Det Àr samma analys jag har gjort bland de Trump-supportrar jag sjÀlv kÀnner till.
HÀr har det inte gÄtts i nÄgon livets hÄrda skola.
Jag har magisterexamen och mina vÀnner som hoppas pÄ Trump Àr högt utbildade.

Kan kanske vara antingen eller. Vad vet jag.

Som sagt Àr det mycket som sÀkert kunde vara bÀttre men om man tror pÄ den konservativa vÀgen sÄ Àr Trump ok.
 
HÀr har det inte gÄtts i nÄgon livets hÄrda skola.
Jag har magisterexamen och mina vÀnner som hoppas pÄ Trump Àr högt utbildade.

Kan kanske vara antingen eller. Vad vet jag.

Som sagt Àr det mycket som sÀkert kunde vara bÀttre men om man tror pÄ den konservativa vÀgen sÄ Àr Trump ok.

Jag har svÄrt att förstÄ hur Trump kan vara ett okej alternativ för nÄgon alls, faktiskt. TyvÀrr.
 
Livets hÄrda skola? Nja jag tÀnker mer tvÀrtom. Mer konservativt? Fast med olika bakgrunder kanske?
SÄ kan det sÀkert vara, de jag har som bekanta som hejjar pÄ Trump har dock livets hÄrda skola pÄ fb, bittra över att utlÀnningar som inte kan sprÄket tar deras jobb som de ÀndÄ inte kan fÄ och dÀrmed röstar vÀldigt lÄngt till höger, merparten mÀn, överlag...

NÄvÀl, jag sjÀlv som arbetat och förhoppningsvis gÄr tillbaka till det efter pandemin med Israel-Palestina, MR och internationell lag kan inte respektera Trump, men eftersom den kristna högern och judar Àr vÀldigt viktiga för bÄda presidenterna som vÀljare brukar det ju inte hÀnda sÄ mycket i den frÄgan med demokraterna vid makten heller, det brukar bara vara lite lugnare för oss som Àr pÄ plats, befolkningarna i bÀgge stater inkluderat.
 
Tror Trump, hoppas pÄ Biden. Kommer nog inte följa inatt, verkar som att det blir för utdraget för att vara vÀrt det.
 
Oj. Jag vet mÄnga. Kanske beror pÄ att Sverige Àr vÀldigt vÀnstervridet.
Trump har gjort mycket bra men det har knappt rapporterats om det i Sverige utan det Àr en extremt ensidig rapportering.
Sen har Trump sina brister ocksÄ. Absolut. Men politiskt tror jag mer pÄ republikanerna Àn demokraterna.
Mycket bra, som vad?
 
Jag hade inte sjÀlv röstat pÄ nÄgon av dem. :o

Vore jag absolut tvingad hade jag röstat pÄ Biden, men jag kÀnner mig rÀtt sÀker pÄ att Trump vinner.
 

Liknande trÄdar

SamhÀlle Vem tror ni vinner? Vem hoppas ni vinner?
2
Svar
37
· Visningar
1 517
Senast: MJLee
·
Tjatter FörtjÀnar inte Vasaloppet en egen trÄd? SÄg i VGV att vi Àr ett gÀng som kollar. Vilka hejar ni pÄ? Damerna hejar jag pÄ Ida. Herrarna...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
2 722
Tjatter VĂ€lkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 313
Senast: Madalitso
·
SamhÀlle SVT har skrivit om hur Ryssland redan nu börjar sin pÄverkanskampanj. Hur tÀnker ni att vi bÀst stÄr emot denna typ av yttre pÄverkan pÄ...
2
Svar
22
· Visningar
1 951
Senast: Jeffery
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp